مطالب متفرقه

بهترين جاروبرقى خانگى:

بهترين جاروبرقى خانگى مناسب برای نظافت منازل در بين جاروبرقى هاى متنوع از نظر مدل و تجهيزات به كار رفته در آنها و برند هاى گوناگون موجود در بازار داراى يك سرى ويژگى هايى مى باشد كه بسته به نوع بودجه و نياز خريداران و مصرف كنندگان متغيير است.امروزه براى خرید یک جاروبرقى خانگى مناسب چالش های بسیاری پیش روی شما قرار دارد.

ابتدا لازم است بودجه خرید خود را مشخص کنید، پس از آن در بین جارو برقی های مخزن دار و پاکت دار یکی را انتخاب کنید. در مرحله بعد وقت آن رسیده است که از بین تمام برند های موجود در بازار که هر یک امکانات و ویژگی ههای منحصر به فرد خود را دارند یکی را برگزیده و خریداری نمایید.كه براى اين كار يا مى توانيد از ساير مصرف كنندگان آن برند در مورد كارايى و كيفيت و ماندگارى محصول مورد نظر و مزايا و معايب آن برند پرس و جو كنيد و يا میتوانید به صحبت های فروشندگان لوازم خانگی در خصوص کیفیت و امکانات جاروبرقى خانگى مد نظر خود اطمینان كنيدو خريد خود را انجام دهيد.زيرا يك فروشنده خوب مى داند در صورت راهنمايى درست شما در انتخاب خود و راضى بودن از وسيله تهيه شده و جلب اعتماد شما، علاوه بر اينكه خودتان در صورت نياز داشتن به لوازم برقى خانگى ديگر به دليل اطمينان و اعتمادى  كه از خريد قبلى خود به ايشان كسب كرده ايد، به فروشگاه ايشان مراجعه مى كنيد و حتى اقوام و دوستان و نزديكان خود را جهت يك خريد بى دغدغه و مطمئن به فروشگاه ايشان معرفى خواهيد كرد،كه خود يك بازاريابى درست و طولانى مدت مى باشد.

روش ديگر جهت اطمينان از خوب بودن برند دستگاه مورد نظر شما براى خريد اين است كه با يك تعمير كار مورد اطمينان خود و يا چندين نفر از تعمير كاران لوازم برقى به خصوص جاروبرقى خانگى در مورد مشكلات و تجهيزاتى كه اين برند بيشتر نياز به تعمير پيدا مى كند صحبت كنيد، كه در بسيارى موارد به اكثر سوالات خود رسيده و انتخاب درست را انجام خواهيد داد. چرا كه براى تعمير كار بر خلاف فروشنده ها به دليل نداشتن سود در قبال دادن اطلاعات به شما مى توان مطمئن شد كه فكر شما را به سمت خريد يك مارك يا برند خاص سوق نمى دهد و تنها قصدش كمك به شما است كه با صرف مناسب ترين هزينه بهترين جاروبرقى خانگى را انتخاب كرده و پس از خريد درگير تعمير و تهيه لوازم خراب شده دستگاه نشويد و برند مورد نظر از خدمات پس از فروش قوى و طولانى مدت برخوردار باشد.

جاروبرقى نيمه صنعتى آب و خاك:

جاروبرقى نيمه صنعتى آب و خاك یک دستگاه مکنده ساده و قوی برای تمیز کردن آلودگی های تر و خشک براى منازل، ويلاها، ادارات و محيط هاى نيمه صنعتى با مساحت كوچك و متوسط طراحى و به بازار عرضه شده است. برای جمع آوری مایعات توسط جاروبرقى نيمه صنعتى آب و خاك باید کیسه از دستگاه خارج گردد و سپس مایعات جمع آوری شوند و برای جمع آوری خاک، مایعات داخل سطل تخلیه شود و کیسه درون دستگاه قرار گیرد سپس خاک جمع آوری گردد.حتى تفكر به اين كه طراحى و ساخت اين نوع جاروبرقى چقدر پيچيده و پيشرفته مى باشد كه هنگام جمع آورى مايعات چگونه بدون كيسه، مايعات از مخزن عبور نكرده و خود را به موتور نرسانده و موجب خرابى آن نمى شود، غير ممكن است چه برسد طراحى و ساخت و توليد اين نوع جاروبرقى كه نشان دهنده سال ها تحقيقات و فكر و آزمايش و گذاشتن وقت براى توليد اين گونه دستگاه است . در روی قسمت کلگی دستگاه، پریزى جهت استفاده همزمان از دستگاه دیگر تعبیه شده و برای مبل شویی میتوان دستگاه دریل را به قسمت پریز روی کلگی نصب نمود و همزمان از جاروبرقی و دریل استفاده کرد.

شرکت های تولیدی جاروبرقى نيمه صنعتى آب و خاك برای ساختار و قدرت مکش جاروبرقی ها از موتورهای وکیوم متفاوت و با ساخت کشور های مختلف استفاده می‎کنند. كه اين موتور ها به گونه اى طراحى شده اند كه قابليت مكش آب و خاك و گل را دارا مى باشند.از اين نوع جاروبرقى نيمه صنعتى آب و خاك براى مصارف خانگى نيز مى توان استفاده كرد. جاروهاى نيمه صنعتى داراى تنها يك موتور مى باشند.واحد مکنده يا موتور،هسته اصلی دستگاه های جارو برقی می باشد.

 

موتور تعبیه شده بر روی جاروهای نيمه صنعتى از نوع کلکتوری است که در آن جهت انتقال انرژی میان منبع خارجی و موتور از زغال استفاده می شود. صفحات زغالی هنگام روشن شدن سایش مداوم دارند که در اثر آن حرارت ایجاد خواهد شد كه اين حرارت ايجاد شده براى مدت طولانى براى موتور خوب نيست و بايد پس از مدت زمان كوتاهى دستگاه خاموش شود تا به اصطلاح موتور داغ نكند و به همین دليل امکان استفاده از این موتور به صورت دائم کار وجود ندارد و برای نظافت محیط های تجاری و اداری که مساحت كمترى داشته و حجم کاری نظافت در آن ها کمتر است، به کار می روند. وجود چرخ های قفلدار  عقب جاروبرقى نيمه صنعتى آب و خاك، باعث می شود تا اگر جاروبرقى نيمه صنعتى آب و خاك بر روی سطوح شیبدار قرار گرفت ثابت بماند و هنگام نظافت كاربر دچار مشكل نشود.

 

جاروبرقى صنعتى اتوماتيك:

جاروبرقى صنعتى اتوماتيك به دليل اينكه قابليت استفاده طولانى مدت در محيط هايى با شرايط كارى سخت را دارد، برای نظافت محيط هاى صنعتی مثل کارواش و هتل و بیمارستان و كارخانجات صنعتى بزرگ کاربرد دارد.در این نوع جاروها یک کیت اتوماتیک نصب می  شود که بصورت سیستم نوبت دهی از موتورها استفاده می کند این کار باعث افزایش طول عمر موتور ها شده و آسیب کمتری در دراز مدت به موتورها می رساند. به طور مثال اگر جاروبرقى صنعتى اتوماتيك تعداد سه موتور داشت در این سیستم به صورت اتوماتیک دو موتور شروع به کار می کند و یک موتور استراحت می کند و این تعویض موتورها به صورت رندمی انجام می گيرد.جاروبرقی هایی که در کارخانه ها و صنایع مختلف استفاده می شوند با توجه به موارد کاربرد، دارای توان فنی مختلفی می باشند.

جاروبرقی‌های دو و سه موتوره را می‌توان صنعتی نامید؛ و جاروبرقی‌های تک موتوره در واقع جاروبرقی نیمه صنعتی هستند.جاروها ى صنعتى معمولا دو و سه و چهار موتوره مى باشند.كه بسته به نوع و حجم آلودگى هاى توليد شده و ساعات كارى، دستگاه مناسب انتخاب مى گردد و در محيط مورد نظر با حداكثر توانايى به كار گرفته مى شود.یکی از مهم‌ترین مزایای دستگاه هاى صنعتی امکان مکش آب و خاک است.كه به جاى تهيه دو نوع جاروبرقى متفاوت كه هزينه بر مى باشد با طراحى و توليد اين محصول تنها با خريد يك جاروبرقى دو نوع آلودگى خشك و تر را مى توان جمع كرد،كه بلا استثنا موجب صرفه جويى در هزينه مى شود . علاوه بر اين با وجود چند موتور تعبيه شده در اين دستگاه و اتومات بودن آن سبب طولانى تر شدن عمر جاروبرقى صنعتى اتوماتيك مى شود و نياز به تعمير در فاصله زمانى كوتاه ندارد كه خود يكى ديگر از مزيت هايى مى باشد كه هزينه هاى جانبى جاروبرقى صنعتى اتوماتيك را كاهش مى دهد.

همچنین به‌طور کلی از آنجا که کار مداوم موتور جاروبرقی به آن صدمه می‌زند؛ تعداد موتور بیشتر در جاروبرقی های‌ صنعتی اجازه می‌دهد بدون نگرانی از آسیب دیدن دستگاه، به مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید. به‌طور معمول فضاهای زیر 200 متر، به کمک یک جاروبرقی نیمه صنعتی كه تک موتوره مى باشد، قابل پشتیبانی است. در حالی که برای فضاهای بزرگ‌تر بهتر است به سراغ جاروبرقی‌های دو و سه موتوره و با حجم مخزن بزرگتر بروید.در نتیجه جاروبرقى صنعتى اتوماتيك، جاروبرقی صنعتی دائم کار میباشند و میتوانند به صورت 24 ساعته بدون کوچکترین آسیبی عمل نظافت و تمیزکاری را در محيط هاى وسيع و شرايط كارى سخت انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا