مطالب متفرقه

بازسازی ساختمان و منزل با شکلی نوین + تعمیرات ساختمانی

بازسازی آپارتمان بسته به نوع پروژه، بازسازی ساختمان شما همچنین تعمیرات ساختمان ممکن است بخواهید برای جلوگیری از کار لوله کشی. سایت بازسازی ساختمان خواننده کایل فیلیپس می گوید که او را راحت انجام برق کار، اما (عاقلانه) می داند محدودیت های خود را که آن را به لوله کشی می آید: بازسازی خانه برق (به من) بسیار مستقیم به جلو. شما فقط باید بدانید که جای خود را به قلاب تا دو سیم، و اجتناب از اخذ شوکه کرد. 🙂 لوله کشی از سوی دیگر نیاز به (بازسازی ساختمان) دانش بیشتر، و ابزار قطعا بیشتر از برق. به عنوان مثال، آن را دشوار برای تعمیر یک توالت و یا در یک شیر آب جدید قرار داده است، اما چیزی بیشتر از آن فراتر از توانایی من است.

بازسازی ساختمان
بازسازی ساختمان

ویژگی های کلی بازسازی ساختمان چیست؟

بازسازی خانه تبلیغات لیست دلایل بیشتر به شما باید با احتیاط عمل که آن را به برق کار لوله کشی و می آید، و همچنین سه پروژه دیگر به جست و خیز: حذف آزبست، تعمیرات سقف، و تعمیرات لوازم خانگی گاز. برخی از پروژه های نیز خطرات بیشتری را به خانه شما خود را ارائه. به عنوان مثال، ضربه زدن به پایین دیوار برای تلفن های موبایل بسیار ساده است، اما اگر آن را تحمل بار یک یا شما نمی دانید بازسازی ساختمان که این سیم کشی برق و یا لوله کشی پشت آن وجود دارد، شما را در دردسر جدی هستید. (بپرسید ساز می گوید این دیوارها به لحاظ ساختاری مهم می تواند تعمیرات ساختمان به عنوان خطرناک به عنوان یک بمب افکن خفا.) مراقب باشید از هر پروژه که می تواند تمامیت ساختاری از خانه خود را تحت تاثیر قرار دهد، مانند تخریب دیوار و تبدیل فضای پشت بام.

بازسازی خانه و منزل

یک هشدار امضا یک پروژه ممکن است بر سر خود می باشد است اگر شهر شما تا به قوانین ساخت و ساز برای آن، موظف برای اهداف ایمنی. شما ممکن است نیاز به دریافت مجوز برای انجام کار، و که ممکن است منظور شما هیچ چاره ای جز به استخدام یک حرفه ای است. قطعا پیدا کردن احکام محلی در آنچه شما می توانید و می توانید خود را انجام نمی دهد.

آیا شما دانش، مهارت، و تجهیزات مورد نیاز برای انجام آن درست است؟ سایت بازسازی ساختمان خواننده مگان قدرت، که همه چیز را از چشم انداز مجدد درجه بندی به عوض حمام جزئی انجام می شود، ارائه می دهد این قاعده کلی است که برای اولین تعمیرات ساختمان بار از این دو نگرانی را پوشش می دهد: من جوانب مثبت استخدام که عواقب ناشی از از دست دادن شدید هستند (به عنوان مثال مسائل لوله کشی غیر آشکار) و یا زمانی که هزینه زمان من خواهد بود بیش از حد بالا، مانند یک عوض آشپزخانه. در غیر این صورت، من می خواهم به انجام کار خودم یا با شوهر من است.

نکات مهم بازسازی خانه چه مواردی هستند؟

آخرین عنصر است. هنوز لذت بردن از انجام پروژه های DIY؟ آیا شما قادر به انجام آنها را به خوبی. یک لیست از پروژه های شما می خواهم به انجام و یا در اطراف خانه خود را انجام داده اند. برای هر یک از آنها در نظر بگیرید:

  • آیا شما تمام مراحل آن را به انجام این کار خواهد شد دانید؟
  • آیا شما تمام ابزار لازم و یا می توانید آنها را قرض یا اجاره آنها را؟
  • چقدر مهارت و یا تخصص مورد نیاز است برای انجام این پروژه به درستی و آن را به شما داشته باشد؟

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان منابع شما چیست در صورتی که پروژه را به یک فاجعه تعمیر ساختمان تبدیل می شود؟ (بسیاری از جوانب مثبت اتهام بیشتر به ازنو کار و یا حاضر به انجام این کار را در همه.) سعی کنید به واقع بینانه در مورد بهبود تعمیر ساختمان. (انجام شده توسط تمام کسانی که بازسازی ساختمان نشان می دهد نمی شود فریب خورده و این مقالات خانه قدیمی که این همه را نگاه بسیار آسان). برخی از وظایف، مانند کاشی کاری دیوار دوش، نگاه ساده تر از آنها هستند و نیاز به یک صنعتگر به درستی انجام دهید. دیگران، مانند تغییر کابینه کشد و یا نصب یک ماشین ظرفشویی می توان با کمی تحقیق و جهت فقط با دقت زیر انجام می شود. چگونه می توانید با DIY صفحه اصلی ارتقاء آغاز شده شروع به کوچک. هنگامی که شما در حال شروع کردن، ایجاد اعتماد به نفس با پروژه های کوچک و رشد وجود دارد.

تعمیرات ساختمان

برای مثال، تغییر پریز برق قبل از مقابله با شما سیم کشی مجدد یک اتاق. ساخت یک باغچه باغ مطرح قبل از ساخت یک طبقه. رفع کوچک، مانند جایگزینی سخت افزار کابینه و یا نصب وسایل نور جدید، همچنین می توانید اغلب ارتقاء بزرگ در نظر ظاهر و قابلیت باشد. قطعات بازسازی ساختمان پروژه. شما همچنین می توانید مقدار زیادی از پول در پروژه های بزرگتر با انجام یک بازسازی ساختمان جزئی را نجات دهد. مقابله با بخش هایی از یک پروژه که کار فشرده (برای مثال، انجمن ملی آموزش و پرورش می گوید 30٪ از هزینه های نقاشی کار) و برون سپاری از بقیه است. با عوض حمام، برای مثال، شما می توانید از پیمانکاران برای لوله کشی و کاشی کار استخدام اما نقاشی و وسایل کوچک خود را.

بازسازی خانه چه تفاوتی با بازسازی آپارتمان دارد؟

نوسازی ساختمان

که آن را به خانه شما می آید، هیچ چیز بدتر که سرمایه گذاری در وقت و انرژی را به یک ارتقاء که شما رو خراب کرد. از سوی دیگر، هیچ چیز ممکن است شما را از بهبود شما خودتان را انجام خودمان افتخار است. فقط پروژه های خود را با دقت با دانستن خطرات و قابلیت های خود را انتخاب کنید. به دنبال پروژه های آخر هفته شما می توانید در آغاز در حال حاضر؟ در اینجا سه ​​بهبود خانه که می تواند شما بیشتر پول در دراز مدت و از جای دیگر در وب را ذخیره کنید: 100 ارتقاء بازسازی ساختمان برای زیر 100 $ (این خانه قدیمی) صفحه 10 پروژه های تعمیرات ساختمانی (خانواده نوکر) بهبود صفحه اصلی شما: 30 پروژه آخر هفته (بهتر خانه و باغ) لذت بردن از تعطیلات آخر هفته، قدرت ابزار پر خود را، بازسازی آپارتمان شما فرد مفید شما! عشق بازسازی ساختمان عکس ریمیکس.

برای بازسازی ساختمان خود می توانید به این قسمت مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا