فرهنگی

احمدی: رقابت فیلم‌های کودک و نوجوان با کمدی‌ها در گیشه به شدت نابرابر است

محمد احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان معتقد است که رقابت فیلم‌های کودک و نوجوان با کمدی‌ها در گیشه به شدت نابرابر است.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این روزها در اصفهان برپاست و رفته‌رفته به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود. پس از اتمام جشنواره، گام بعدی برای فیلم‌هایی که در این آوردگاه مهم سینمایی حضور یافته‌اند، مهیا شدن برای اکران است. اما در شرایط جولان شبه‌کمدی‌ها و فیلم‌های تجاری گیشه‌پسند، به نظر می‌رسد که تولیدات سینمای کودک و نوجوان شرایط بسیار دشوار و نابرابری را برای رقابت در اکران پیش‌رو دارند؛ چراکه به اندازه رقبای تجاری قدرتمندشان از امکاناتی چون تبلیغات مناسب، سانس‌ها و سالن‌های پرشمار و حضور بازیگران چهره برخوردار نیستند.

احمدی: رقابت فیلم‌های کودک و نوجوان با کمدی‌ها در گیشه به شدت نابرابر است

فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» ازجمله آثاری است که در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خوش درخشید اما پس از اکران، در رقابت نابرابر با فیلم‌های تجاری و گیشه‌پسند، نتوانست کاری از پیش ببرد.

محمد احمدی، تهیه‌کننده باسابقه سینمای کودک و نوجوان که تهیه‌کنندگی «میان صخره‌ها» را برعهده دارد نیز بر شرایط نابرابر اکران آثار سینمای کودک و نوجوان با فیلم‌های تجاری و گیشه‌پسند، اذعان دارد.

سینما , سینمای ایران , سینمای کودک و نوجوان , فیلم کودک و نوجوان , جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان , فیلم ,

در مجال پیش‌رو، به منظور بررسی مسائل و چالش‌های اکران فیلم‌های کودک و نوجوان، با این تهیه‌کننده باتجربه سینما هم‌کلام شدیم‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا