طراحی گرافیک

نکات مهم و حرفه ای در طراحی گرافیکی قسمت اول

25 حماسه نکات طراحی گرافیک برای غیر طراحان مطلع طراحی گرافیک بازی طراحی گرافیکی چهره خود را بر روی با این راهنمایی الهام بخش است. آیا شما یک ایجاد گرافیک برای رسانه های اجتماعی و یا طراحی یک دعوت نامه برای یک رویداد آینده باشند، برنامه های طراحی گرافیک وسیع و همه کاره است. از جفت شدن فونت و مقیاس، به تنظیم و فضای سفید، جنبه های دنیای طراحی پیچیده هستند. اجازه دهید این 26 راهنمایی طراحی حماسی شما کمک کند از طریق حفاری چاله، قله از فرایند خلاق. در ‘تلفیق این طرح، لینک کلیک کنید در سراسر پست به ایجاد طرح های خود را. 01. به خاطر فونت، فونت محدود خود را

در هنگام انتخاب یک تایپ فیس یا فونت برای عنوان، زیرنویس و متن، استفاده از آسان به خواندن فونت گرافیکی طراحی ساده و موثر. چشم می یابد آن را سخت به اسکن فونت های متعدد، بنابراین چسبیدن به یک مجموعه ساده از فونت. این طراحی با استفاده از انواع از خانواده فونت بال، یک بدون هندسی سریف فونت است که زیبایی ساده و مدرن است.

02. آیا نمی شود ترس از مقیاس درخواست مقیاس به نوع، شکل و یا ویژگی های ترکیبی که نیاز تاکید متناسب. استفاده از رنگ های مناسب به منظور افزایش این تکنیک در حالی که ساخت فونت مطمئن مناسب است که نگاه خوبی که در اندازه افزایش یافته است. در اینجا، فونت Raleway برای کلمه “مقیاس” قوی و جسورانه با اشکال روشن است.

03. احترام به فضای از عناصر دیگر استفاده از فاصله حرف برای پر کردن فضای مرده، هماهنگی متن، و یا متراکم کلمات که فضا را تا بیش از حد. با این حال، مراقب باشید به منظور کاهش فاصله حرف خیلی آن را نمی تواند بخواند، و یا افزایش آن را بسیار حروف جدا از یک دیگر تبدیل شده است. در اینجا، این نامه کاهش فاصله در کلمه «احترام» به یک اثر تغلیظ شده، به عنوان یک نمایش تصویری از فضا، و یا عدم آن.

04. باهوش با رنگ های خود را داشته باشید یک طرح رنگ است که 1-3 رنگ های اولیه و اضافی 1-3 رنگ های ثانویه که در مقابل انتخاب کنید و مکمل یکدیگر است. استفاده از زنگ های مختلف از همان رنگ برای هماهنگی با تنظیم روشنایی برای کنتراست. نوع تایپ ظریف خواهد تمایز قوی تر در برابر یک پس زمینه رنگی نیاز دارند. در اینجا، آبی روشن است که در برابر جنگل پس زمینه سبز برای وضوح و خوانایی را جبران کند.

05. پاک، واضح، روشن پمپ تا کنتراست تنظیم روشنایی تصویر پس زمینه به طوری که آن را جبران رنگ متن، ساخت طراحی روشن و آسان به خواندن. این یک راه عالی برای اعمال متن سفید یا سیاه و سفید بر روی یک تصویر برای ایجاد یک “قطع کردن” اثر قوی است.

06. فونت احساسات بیش از حد انتخاب یک فونت که این آهنگ از مطالب خود را آواز می خواند. نوع نوشتار با لبه های گرد هستند توجه داشته باشید معمولا دوستانه، ریگ روان است که در اینجا استفاده می شود). فونت های هندسی سخت لبه (بدون زواید حروف) خوب و قوی هستند. در حالی که زواید حروف انتقال نگاه ظریف و پیچیده است.

طراحی گرافیکی حرفه ای

07. ایجاد نظم با هم ترازی درخواست یک خط و یا یک ارایش برای تعادل طراحی و ترکیب. در اینجا، یک خط به سمت چپ از تقلید متن و حاشیه خط و پیچ بلوک از متن.

08. نگه داشتن آن ساده نگه داشتن آن ساده است، اما اصول اولیه خود را فراموش نکنید. اطمینان حاصل کنید که هر عنصر با یک دلیل برای در طراحی و نگه داشتن تعدادی از فونت ها، رنگ ها، اشکال و فریم به حداقل برساند. استفاده از ترکیب رنگ متضاد مربوطه به اهنگ صدا به متن تیز و آسان به خواندن است. استفاده از یک قاب جامد حاوی کپی خود را به ساختار ترکیبی adesign را بالا ببرد.

09. چند صفحه سحر و جادو ساده ترین راه برای اطمینان از وحدت زیبایی در سراسر یک سند و یا ارائه شده است با تکثیر صفحات و سپس ویرایش متن و جایگزین کردن تصاویر.

10. خلاقیت و اصالت فشار توانایی های خلاق و مهارت های طراحی گرافیک برای رسیدن به گرافیک اصلی. مبتکر و تجربی باشد و را انتخاب کنید و ترکیب سبک حروف و فیلتر های مختلف. اجتناب از روند و ایجاد طرح های که با سبک منحصر به فرد خود شما مطابقت دارد، ترک یک تمبر شخصی در محل کار شما.

11. استفاده از سلسله مراتب را به منظور محتوای خود را از ویژگی های بصری ترین غالب در طراحی باید مهم ترین بخشی از پیام باشد. اعمال رنگ یا مقیاس به یک گرافیک تا ببینید که چگونه آن را تغییر سلسله مراتب عناصر و کاغذ برداشته توجه است.

12. بازی با تقارن استفاده از خطوط افقی و عمودی تا با دیگر عناصر طراحی. برای تعادل و تناسب، اطمینان از ضخامت عناصر مطابقت وزن از فونت.

13. استراحت چشم خود را در هر حال حاضر و پس از آن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا