مطالب متفرقه

طراحی لوگو،طراحی کاتالوگ، طراحی ست اداری و سایر اجزا

طراحی لوگو،طراحی کاتالوگ، طراحی ست اداری و سایر اجزا تبلیغاتی از دغدغه های اصلی مدیران شرکتها و سازمانها محسوب میشود

ارائه طرحهای جدید و غیرتکراری،موجب تمایز سازمان از سایر رقبا می گردد.

مهمترین جز طراحی گرافیکی در تبلیغات و هویت بخشی به سازمان طراحی لوگو می باشد.

بدون شک بدون داشتن آرم و نشانه مختص سازمان و شرکت خود،محصولات و خدمات شما فاقد شناسنامه می باشند.

طراحی لوگو از پایه های اصلی طراحی و تبلیغات می باشد.

طراحی کاتالوگ به منظور معرفی خدمات و محصولات به مشتریان انجام می شود.

کاتالوگ ها می توانند به صورت چاپ شده در اختیار مخاطبان قرار گیرند و یا به صورت آنلاین و اینترنتی پیام خود را به مشتری انتقال دهند.

کاتالوگ و بروشور متداولترین روشهای انتقال اطلاعات محصولات و کالاها به مشتریان می باشند.

هرچند که از طراحی بنر و استند،طراحی پوستر و طراحی بیلبورد نیز جهت انتقال پیامهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی به مخاطب استفاده می شود.

طراحی حرفه ای بر پایه نوع محصولات و خدمات و هدف تبلیغاتی و جامعه هدف انجام میشود.

در این مسیر دانش بازاریابی به عنوان مکمل طراحی گرافیکی عمل می کند و محققین و متخصصین بازاریابی نقش پررنگی را در طراحی تبلیغات دارند.

طراحی ست اداری یکی دیگر از ابزار تبلیغاتی می باشد.

کاغذهای اداری،پاکت نامه،طراحی تقویم و سررسید،طراحی سربرگ و… همگی از زیر مجموعه های ست اداری هستند.

ست اداری در یک شرکت ،هویت سازمانی را به نمایش می گذارد.

طراحی بنرو طراحی بیلبورد جهت تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده میشوند.

طراحی بیلبورد باید درحدی حرفه ای و دقیق انجام شود که عابران در کوتاهترین زمان ممکن پیام و هدف شما را دریافت کنند.

 

یکی دیگر از اجزا تبلیغات و بازاریابی طراحی کارت ویزیت می باشد.

کارت ویزیت دربرگیرنده اطلاعات تماس و نوع خدمات و محصولاتی است که یک فرد یا شرکت ارائه می دهد.

 

در طراحی گرافیکی نرم افزارهای تخصصی مانند فوتوشاپ،کورل و ایلاستریتر کاربرد دارند.

از نرم افزارهای ذکر شده می توان در طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی بهره برد

با توجه به کارایی و ویژگی های هر نرم افزار،می توان نتیجه گرفت جهت انجام یک طراحی حرفه ای و بدون نقص،استفاده از چند نرم افزار به طور همزمان موثر می باشد.

به منظور طراحی کاتالوگ،بنر،بیلبورد نیاز به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات و سازمان خود داریر.

عکاسی حرفه ای موجب افزایش تاثیرگذاری طراحی و تبلیغات  می شود.

در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ویژگی های محصول  و کالا  به صورت شفاف و واضح نمایش داده می شود.

طراحی برچسب و لیبل محصولات نیز به منظور ارائه بهینه محصولات در بازار اهمیت فراوانی دارد.

یکی دیگر از اجزا تبلیغات حرفه ای طراحی مسکات و کاراکتر تبلیغاتی شرکت می باشد.

تصاویر گرافیکی و خلاقانه کاراکترها بعضا به عنوان نماد یک شرکت و یا محصول شناخته می شوند

در تمامی موارد گفته شده،تخصص طراح و عکاس موجب تاثبرگذاری می گردد.

استفاده از متدهای روز طراحی و تسلط بر دانش بازاریابی در طراحی گرافیکی اجزا تبلیغاتی  اهمیت بسیاری دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا