مطالب متفرقه

ویژگی های منحصر به فرد یک طراح گرافیکی

طراح گرافیک حرفه ای در طراحی و نقاشی، صنعت گرافیک که با هم مونتاژ تصاویر، تایپوگرافی، یا حرکت های گرافیکی برای ایجاد یک قطعه طراحی است. طراح گرافیک ایجاد گرافیک در درجه اول برای رسانه ها منتشر شده، چاپ و یا الکترونیکی، مانند روزنامه ها، مجلات (گاهی) و تبلیغات. آنها همچنین گاهی اوقات برای حروفچینی، تصویر، رابط کاربر، طراحی وب هستند، و یا یک موقعیت تدریس. مسئولیت اصلی کار طراح است که به ارائه اطلاعات در یک راه این است که هر دو در دسترس و به یاد ماندنی

مدارک تحصیلی

یک درجه و یا گواهی از یک مدرسه تجارت معتبر است که معمولا برای یک موقعیت طراحی گرافیک لازم و ضروریست. پس از یک سابقه حرفه ای تاسیس شده است، هر چند، تجربه طراح گرافیک و چند سال در کسب و کار شرایط اولیه در نظر گرفته. یک نمونه کارها، که روش اصلی برای نشان دادن این شرایط است، معمولا مورد نیاز برای در مصاحبههای شغلی نشان داده شود، و به طور مداوم در طول زندگی حرفه یک طراح توسعه یافته است.

می توان یک AAS، BA، BFA، BCA، وزارت امور خارجه و یا MPhil / دکترا در طراحی گرافیک به دست آورد. برنامه های مدرک موجود بسته به مؤسسه دیگر متفاوت است، اگر چه ایالات متحده مشاغل طراحی گرافیک معمولی نیاز به حداقل نوعی از درجه.

شغل طراح گرافیک کنونی خواهان مهارت در یک یا چند برنامه نرم افزار طراحی گرافیک. یک بسته نرم افزار مشترک مورد استفاده در صنعت طراحی گرافیک ادوبی کریتیو ابر است. این بسته نرم افزاری شامل سه برنامه اصلی استفاده شده توسط طراحان گرافیک، که Photoshop، Illustrator و دیزاین. فتوشاپ، این دیزاین، و تصویرگر برنامه های کاربردی استاندارد صنعت برای بسیاری از موقعیت های طراحی گرافیک می باشد. نمونه دیگری از یک بسته نرم افزاری مشترک کورلدراو کارت سوئیت است.

خارج از صنعت طراحی گرافیک، بسیاری از مردم استفاده از مایکروسافت ورد و یا ناشر مایکروسافت برای ایجاد یک طرح و یا طراحی. با این حال، بسته به نوع کار در دست، بسیاری از طراحان ایجاد طرح در هر دو این دیزاین، کورلدراو یا کوارک اکسپرس. به طور خاص، طراح تایپ می کنید و یا وارد متن در برنامه طرح، همچنین وارد کردن گرافیک ها و تصاویر آنها را در فتوشاپ یا Illustrator ایجاد کنیم. یک زن و شوهر از دلایل یک طراح ایجاد یک طرح در این مد وجود دارد:

فایل های به را فشار دهید به طور کلی در 300 نقطه در اینچ چاپ شده است. به عنوان یک نتیجه، اندازه پرونده می تواند تبدیل به بسیار بزرگ، بسته به عکس ها و گرافیک های مورد استفاده در آن است. با استفاده از برنامه طرح و اتصال این گرافیک ها و تصاویر (اما صرفه جویی نه همه آنها در فایل خود را)، فایل کار کسری از اندازه پرونده است. هنگامی که طراح آماده است که به فشار، S / او خواهد شد یا ایجاد یک PDF آماده چاپ؛ یا استفاده از “بسته بندی” تابع در این دیزاین، و یا “جمع آوری برای خروجی” تابع در کوارک اکسپرس یا کورلدراو (که جمع آوری سند طرح، به علاوه تمام فونت ها و تصاویر استفاده شده در آن، و ذخیره آنها در یک پوشه که می تواند به یک تجاری ارائه شرکت چاپ برای خروجی نهایی).
دیزاین، کورلدراو، یا کوارک اکسپرس آن را ممکن است برای کار با طرح بندی بزرگ صفحه های متعدد، مانند کاتالوگ ها و جزوات.
از آنجا که این دیزاین، کورلدراو، و کوارک اکسپرس فایل اصلی، لینک دادن به گرافیک ها و تصاویر، طراح می تواند “فایل اصلی” تغییر دهید و آن را به تمام موارد در سراسر سند به روز رسانی به صرفه جویی در وقت.
طراح وب باید درک کنند که چگونه به کار با XML، HTML، و اسکریپت برنامه نویسی تحت وب ساده است. یک طراح چاپ باید فرآیندهای درگیر در چاپ درک (از جمله، به ویژه، چاپ افست) قادر به تولید آثار هنری آماده چاپ.

طراحان باید قادر به حل مشکلات ارتباط چشمی و چالش باشد. در انجام این کار، طراح باید این مسئله را شناسایی ارتباطات، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به موضوع، و تولید روش بالقوه با هدف حل مشکل. نمونه سازی تکرار شونده و آزمایش کاربر می تواند برای تعیین موفقیت یا شکست یک راه حل های بصری استفاده می شود. روش به یک مشکل ارتباطات در زمینه مخاطبان و یک کانال رسانه ای توسعه یافته است. طراحان گرافیک باید هنجارهای اجتماعی و فرهنگی است که مخاطبان به منظور توسعه راه حل های بصری است که به عنوان مربوطه، قابل فهم و درک موثر را درک کنید.

طراحان گرافیک نیز باید درک کاملی از روش های تولید و رندر دارند. برخی از فن آوری و روش های تولید در حال طراحی، چاپ افست، عکاسی، و مبتنی بر زمان و رسانه های تعاملی (فیلم، ویدئو، کامپیوتر چند رسانه ای). غالبا، طراحان نیز خواسته شده است تا مدیریت رنگ در رسانه های مختلف.

حرفه نمونه کارها [ویرایش] 50 سال پیش، نمونه کارها طراح گرافیک معمولا یک کتاب سیاه و سفید و یا چسب بزرگ که در آن نمونه از قطعات بهترین چاپ هنرمند را نشان می دهد مشتریان آینده نگر یا کارفرمایان انجام شد. تکه های چاپ اغلب در داخل بودن در تابلوهای نصب شده و یا تضعیف به آستین استات محافظت می شود.

از آنجا که 1990s، اوراق بهادار به طور فزاینده ای کامپیوتر دیجیتالی و در حال حاضر ممکن است کاملا دیجیتالی و در دسترس بر روی اینترنت، و یا بر روی سی دی، دی وی دی، و یا از طریق ایمیل.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا