مطالب متفرقه

کرکره برقی آلومینیم Electric Shutter

کرکره برقی آلومینیم Electric Shutter مانع اساسی برای  ایجاد ایمنی بیشتر برای محیط بوده و علاوه بر زیبایی ظاهری سهولت دسترسی فراوانی را برای شما فراهم می‌آورد .درواقع کرکره برقی اکنون یکی از الزامات پارکینگ انباری واحد تجاری یا منزل شماست. این محصول دیواری است متحرک که در موقع لزوم در برابر ورودی‌ها و پنجره قرار می‌گیرد و هرگاه بخواهید می‌توانید آن را بالابرده و درواقع بردارید. با مرکز کنترل هوشمند درواقع کرکره شمارا به یک کرکره هوشمند تبدیل می‌کند.

کرکره اتوماتیک هوشمند قابلیت برنامه‌ریزی را دارد. شما می‌توانید در تایم خاصی آن را باز و بسته و یا حتی نیمه‌باز و بسته نمایید. اولین وظیفه این درب اتوماتیک، حفاظت و مراقبت از سازه می‌باشد.

به‌طور خلاصه وظایف زیرا می‌توان برای این محصول تعریف می‌گردد. ین رویکرد به‌طورقطع نتایج بسیار مثبتی را به دنبال دارد که خلاصه آن به شرح زیر است:

  • تأمین ایمنی و امنیت
  • جلوگیری از بروز سرقت
  • مانع‌شدن از باد و باران و دیگر حوادث جوی طبیعی
  • برقراری سیستم ورود و خروج هوشمند
  • حفظ ساختمان در برابر ضربات غیرمترقبه

کرکره برقی رامادر – Electric Shutterعمر کرکره برقی و طریقه نصب آن

نصب این محصول بسیار مهم بوده و عمر و دوام آن به طریقه نصب صحیح بستگی دارد.

در مرحله اول اندازه‌گیری کرکره می‌بایست به‌خوبی انجام گردد تا تیغه‌های تولیدشده با ابعاد کار تناسب داشته باشد استفاده از موتور مناسب برای اندازه‌های متفاوت نیز می‌تواند نقش اساسی در طول عمر کرکره داشته باشد. قیمت نیز بر کیفیت آن تأثیر فراوانی دارد. کالاهای ارزان‌قیمت فاقد کیفیت لازم هستند. آن‌ها طول عمر کمتری دارند و به‌سرعت به تعمیر و تعویض نیاز دارند. همچنین موتور ارزان‌قیمت علاوه بر نامرغوب بودن توانایی حمل پایین‌تر از ظرفیت اعلام‌شده کرکره‌ها رادارند و درنتیجه در لحظات حساس از کار می‌افتند.

413241234

کرکره برقی رامادر

شرکت رامادر باافتخار انجام صدها هزار پروژه فنی مهندسی درزمینهٔ کرکره برقی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. نمونه پروژه‌های مرتبط با کرکره برقی شرکت رامادر را می‌توانید در اغلب مغازه‌ها فروشگاه‌ها و یا حتی مجتمع‌های مسکونی سطح شهر ببینید و کافی است به گالری عکس مراجعه نموده و از نمونه کارهای ما دیدن فرمایید

کرکره

اگر به دنبال روشی هستید تا علاوه بر جذاب بودن، از خانه‌ی خود محافظت نمایید، استفاده از این محصول کاملاً ایدئال می‌باشد. شما در انتخاب انواع مختلف کرکره برقی هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می‌توانید بسته به سلیقه خود از بین آن‌ها، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

کرکره برقی چیست؟

این محصول روی پنجره‌ها و یا درب ورودی نصب می‌شود و برای اهداف مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی معمولاً کرکره برقی برای ایجاد سایه در خانه، امنیت، جلوگیری از افزایش گرما و ایجاد حریم خصوصی بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، توسط یک رول بالا و پایین می‌شود و می‌تواند هم برای پنجره‌ها و هم درب‌ها مورداستفاده قرار گیرد. شما با استفاده از کنترل‌های از راه دور می‌توانید درب و پنجره خود را باز و بسته کنید. در کرکره‌های غلتکی، کل اسلایدها به‌آرامی در داخل رول پیچیده می‌شود.

323233

گزینه‌های موجود در کرکره برقی

کرکره آلومینیومی از اسلایدهای آلومینیومی به‌هم‌پیوسته تشکیل‌شده است و هر اسلاید دارای یک حفره داخلی است که با فوم عایق خاصی پرشده است.این محصول را می‌توان با آلومینیوم خام و یا آلومینیوم بازیافت شده، تولید نمود. شما همچنین می‌توانید کرکره برقی فولادی که اسلایدهای آن از فولاد گالوانیزه درست‌شده است را بکار ببرید و حفره‌های موجود را با عایق فوم از بین ببرید. هر دو نوع فولادی و آلومینیومی قابل‌استفاده در رنگ‌های مختلف می‌باشند. شما می‌توانید با به‌کارگیری طرح‌های مختلف آن را با نمای ساختمان و دکوراسیون کلی خود، همگون سازید. به‌منظور نصب خود می‌توانید از کرکره برقی پلی کربنات که ترکیبی از فلز و پلی کربنات است، بهره ببرید.

کرکره برقی یا کرکره دستی؟

شما خودمختارید که بین نوع برقی و دستی یکی را برگزینید. کرکره برقی دارای یک موتور کوچک است که مدت‌زمانی که نیاز است کرکره باز شود را کاهش می‌دهد. این محصول را می‌توان با استفاده از سنسورهای خاصی که بر روی آن نصب می‌شود، اتوماتیک نمود به‌طور مثال می‌توان سنسور را برحسب شرایط آب و هوایی تنظیم نمود که درر شرایط بد جوی تمام کرکره‌های درب و پنجره بسته شود. در این محصول با فشردن یک دکمه، کرکره شما باز و بسته می‌شود ولی در کرکره دستی ناگزیر هستید که خود برای باز و بسته نمودن کرکره اقدام نمایید و از نیروی فیزیکی کمک بگیرید انتخاب این محصول در نمای ساختمانتان تغییرات شگرفی ایجاد می‌کند. بنابراین سعی نمایید با انتخاب یک مدل خوب باعث ایجاد تغییر و تحول در ساختمان خود شوید.

انواع مختلف کرکره برقی

چند مدل از کرکره برقی معمولاً در بازار موجود است، که در زیر به‌عنوان آن‌ها می‌پردازیم
43124234

1- کرکره برقی بالا و پایین‌رونده ساده: از این نوع در فضاهای ورودی کمتر از 10 سانتیمتر مربع که امکان نصب درب نیست، استفاده می‌شود که با استفاده از دکمه‌ای بالا و پایین می‌روند و جزء ساده‌ترین اشکال کرکره برقی می‌باشند.این نوع از بهترین نوار استیل سنگین ساخته می‌شود و دارای مقاومت بالایی در لولاها می‌باشد.تمامی مراحل آزمودن را گذرانده و دارای مقاومت مطلوبی است و در اندازه‌های مختلف در دسترس می‌باشد. این کرکره ایمنی کاملی را برایتان فراهم می‌کند و در برابر باد، باران و سرقت سارقین مقاومت بالایی دارد.

 

2- کرکره برقی طرح شبکه‌ای: این محصول از شبکه‌های فولادی با آلیاژ آلومینیومی و یا فولاد ضدزنگ (استیل) باضخامت 0.9 میلی‌متری ساخته‌شده است.می‌تواند از فولاد یا آلیاژ آلومینیومی با قطر 8 میلی‌متر ساخته شود. از این نوع کرکره برقی برای حفاظت و ایمنی محیط با امکان دیده شدن و تهویه فضای داخل استفاده می‌شود.
استفاده از این محصول در دهانه‌های بزرگ یا کوچک ضمن ایجاد فضایی امن، بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. این نوع برای مغازه‌ها، اماکن تجاری، اتاق ژنراتور برق و اتاق ترانسفورماتور بسیار مناسب هستند و در برابر خوردگی و عوامل طبیعی و رطوبت مقاوم می‌باشند.

 

413242134

3- کرکره برقی صنعتی: از پلی کربنات شفاف، سبک و امن تولید می‌شود. همچنین جنس آن از فلز، آلومینیوم و استیل می‌تواند باشد. آن‌ها می‌توان بارنگ‌های مختلف عرضه نمود، به‌گونه‌ای که نمایی زیبا و شیک را به همراه گزینه‌ی امنیت به ارمغان می‌آورد.از این نوع در محافظت از درب و پنجره‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و به عبارتی برای پوشش و حفاظت درب و پنجره‌ها در طیف وسیعی از اماکن تجاری و صنعتی مناسب است و کاربرد مطلوبی دارد.
4- کرکره برقی M.S. : از میله‌های استیل باکیفیت بالا ساخته‌شده و همان کاربرد انواع بالا را دارد. این محصول را می‌توان با پانلهای شبکه‌ای و یا سوراخ‌دار به‌منظور تهویه و دید مناسب محیط برای نگهبان‌ها، نصب نمود. این کرکره برقی نصب راحتی دارد و در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف مقاوم است.می‌توان گفت راه‌حلی مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای داشتن فضایی امن در درب و پنجره‌ها می‌باشد و دارای عمری طولانی می‌باشد
5- کرکره برقی آلومینیومی: این محصول از آلومینیوم آکسترود و درجه‌یک ساخته‌شده است. این مدل کرکره برقی به‌راحتی در دسترس است و وزن سبکی دارد، دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نمی‌شود و ظاهر زیبایی هم دارد. مقاومت بالا در برابر خوردگی،عمر آن را طولانی می‌سازد و از مقاومت مطلوبی برخوردار است و سروصدای زیادی تولید نمی‌کند. نگهداری و مراقبت راحتی دارد و از حریم شما حفاظت می‌کند.
6- کرکره برقی پلی کربنات: با استفاده از آن نمایی زیبا در درب و پنجره‌های شما پدید می‌آید و به‌راحتی می‌توانید فضای داخل و بیرون را از لابه‌لای آن ببینید و یا در صورت لزوم به‌طور کامل ببندید تا نور از بیرون به داخل و برعکس نفوذ نکند.

نوع پلی کربنات در مناطق تجاری و مسکونی قابل‌استفاده است و اجازه می‌دهد که شما آن را در حالتی ببندید که مشتری و افراد بتوانند داخل فروشگاه را ببینند و حتی می‌توانید کرکره را به نحوی ببندید که هیچ دیدی به داخل فروشگاه وجود نداشته باشد. اسلایدهای آن از استیل گالوانیزه و ضدزنگ ساخته می‌شود. که به‌منظور کنترل اسلایدها از دو طرف مهارشده است.

 

41234132

در این حالت نه‌تنها ایمنی محیط شما فراهم می‌شود بلکه می‌توانید به فضای درون و بیرون اشراف داشته باشید و اسلایدهای آن به‌راحتی جمع می‌شوند و در بالای درب یا پنجره در باکس ظریفی قرار می‌گیرند. از آن برای استفاده در فروشگاه‌ها، خرده‌فروشی‌ها و بسیاری از اماکنی که نیاز به دیدن فضای داخل برای جذب مشتری دارند، مناسب می‌باشد که ضمن ایجاد نمایی شیک، امنیت محیط شمارا فراهم می‌کند.
7- کرکره برقی دوجداره:محصولی است که توسط مالکین فروشگاه‌ها و کارگاه‌ها برای کاهش سروصدا استفاده می‌شود. مانند انواع دیگر کاربرد راحتی دارد و به‌صورت اتوماتیک کنترل می‌شود. جنس آن ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر فشار هوا دارد و عایق مناسبی به نظر میرسد.
کرکره برقی به‌طورمعمول از جنس آلومینیوم، استیل گالوانیزه و ضدزنگ می‌باشند. نسبت به روش‌های دیگر، مقرون‌به‌صرفه تر هستند و به‌راحتی باز و بسته می‌شوند و در فصول مختلف به‌نوبه ای از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی محیط جلوگیری می‌شود.

شرکت رامادر دو مدل از کرکره برقی آلومینیومی و پلی کربنات را با بالاترین کیفیت و با شکلی جذاب برایتان تولید و نصب می‌نماید.

مزایای استفاده از کرکره برقی

 

حفظ ایمنی محیط

اصلی‌ترین مزیت محصول این است که امنیت محیط شمارا در مقابل مزاحمین فراهم می‌کند. از سر راه برداشتن آن برای سارقین بسیار دشوار است چراکه به درب و پنجره بسیار نزدیک است و نمی‌تواند به‌راحتی درب را بگشاید. بنابراین عامل بازدارنده‌ی فیزیکی بسیار عالی به نظر میرسد و وجود آن در درب و پنجره‌ها سارقین را به این فکر وامی‌دارد که عوض تلاش برای گشودن آن‌هم با ریسک بالا، بهتر است به‌جای دیگر بروند. پس در ظاهر هم، به‌نوبه ای مانع نزدیک شدن افراد سارق می‌شود. هنگامی‌که بسته است بسیار دشوار است که کسی به‌راحتی بتواند آن را بگشاید و به داخل نفوذ پیدا کند. بنابراین می‌توان گفت که راهی مناسب برای حفاظت از درب و پنجره‌ها از نفوذ سارقین می‌باشد.

حفاظت از نور آفتاب

امروزه مردم پنجره‌های خود را با استفاده از پرده می‌پوشانند و دلیل این کار این است که از ورود گرمای بیش‌ازحد به خانه و در فصل سرما از نفوذ سرما به خانه جلوگیری نمایند ولی حرارت و سرما از پرده عبور می‌کند و به داخل خانه منتقل می‌شود. استفاده از کرکره برقی در پنجره‌ها و درب‌ها باعث می‌شود تا 70 درصد از حرارت خورشید بهِ داخل خانه راه نیابد و تا 60 درصد هم گرمای داخل خانه در فصول سرما به بیرون نرود. این نوع به‌صورت پلی کربنات بسیار متداول هستند. در این حالت خورشید به‌طوری مستقیم به آن می‌تابد و به پوشش شیشه‌ای، گرما را منتقل نمی‌کند. در این حالت گرم می‌شود ولی به دلیل وجود گردش هوا بین شیشه ، مقدار بسیار کمی از حرارت  به شیشه پنجره منتقل می‌شود. بدین ترتیب درب و پنجره شیشه‌ای کمتر گرم می‌شود و فضای منزل شما گرم نمی‌شود و همین امر یعنی در مصرف انرژی، صرفه‌جویی می‌شود.

محافظت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

یکی از مزایای بزرگ دیگر، محافظت در برابر آب‌وهوای مختلف می‌باشد. در شرایط آب و هوایی بد مثل تگرگ و طوفان و غیره، می‌توانید کرکره برقی درب و پنجره‌ها را ببندید و در این صورت از امکان برخورد زباله و اشیای دیگر به پنجره‌ها جلوگیری می‌شود و بدین ترتیب شیشه دچار شکستگی نمی‌شود و باعث ایجاد امنیت بیشتر در محیط می‌شود. در صورت وزش بادهای تند، ایجاد سروصدا نمی‌کند و به میزان قابل‌توجهی در فصل زمستان هوای گرم را داخل خانه حفظ می‌کند و همین‌طور از ورود گرمابه داخل خانه در فصل تابستان جلوگیری می‌کند. همچنین یک عایق‌بندی ضخیم ایجاد می‌کند. هنگامی‌که می‌خواهید سطح دما را در داخل خانه خود حفظ نمایید، می‌تواند ویژگی‌های عایق خوبی را فراهم کند و از مصرف انرژی‌های پرهزینه گرمایشی و سرمایشی بکاهد. کرکره برقی رامادر به میزان قابل‌توجهی در برابر طوفان‌های شدید، باران و تگرگ مقاومم است و از آسیب‌های جدی که ممکن است برای یک‌خانه در شرایط بد آب و هوایی پیش آید جلوگیری می‌کند. این محصول می‌توانند در برابر بادهایی با سرعت 100 کیلومتر و یا بیشتر مقاومت کنند و با استانداردهای روز دنیا و بالاترین کیفیت نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

ذخیره انرژی

در حال حاضر امروزه، صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد و به یک نگرانی بزرگ و عمومی تبدیل‌شده است. در حالت عادی 70 درصد از انرژی گرمایشی و 46 درصد از تهویه فضای داخل خانه از طریق درب و پنجره‌ها به هدر می‌رود و البته این‌ها در بهترین حالت است! در چند سال گذشته تقاضای خرید سیر صعودی مصرف انرژی قبوض برق و گاز افزایش‌یافته است. معمولاً آلومینیومی هستند و در درب و پنجره‌ها برای جلوگیری از شرایط آب و هوایی سخت مانند بادهای تند، گرما، سرما و گردوغبار استفاده می‌شوند. استانداردها نشان می‌دهد که استفاده از آن در طول سال مصرف انرژی را به 64 درصد کاهش می‌دهد. کرکره برقی می‌تواند به‌صورت کنترل از راه دور و با فشردن یک دکمه فعال شود. با توجه به اینکه جمعیت روزبه‌روز در حال افزایش است، ساختمان‌های زیادی در حال تولید هستند. بنابراین درمجموع استفادهِ از آن باعث کاهش مصرف انرژی توسط خانوارها می‌شود.

کاهش سروصدا

علاوه بر حفظ حریم خصوصی و کنترل نور، سطح استرس‌های ناشی از سروصدای شدید بیرون را کاهش می‌دهد و به دلیل عایق مناسبی که دارد برای استفاده در نزدیک فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و هر جا که سروصدای زیادی وجود دارد مناسب است.می‌توان گفت تا 50 درصد میزان سروصدا را کاهش می‌دهد.

کنترل نور و حفظ حریم خصوصی

استفاده در پنجره‌ها می‌تواند مقدار نوری که وارد اتاق شما می‌شود را کنترل نماید. شما می‌توانید فضای اتاق خود را کاملاً تاریک کنید و برای این کار لازم است کرکره برقی پنجره‌ها را ببندید و یا اتاق خود را مملو از نور خورشید نمایید. انتخاب کاملاً با شماست.میزان ورود جریان هوا در منزل شمارا کنترل می‌کند. شما می‌توانید به‌منظور استفاده از هوای تازه آن را بگشایید. کرکره برقی اجازه می‌دهد تا بتوانید حریم خصوصی خود را کنترل نمایید و حریم خصوصی خود و خانواده‌تان را حفظ کنید. استفاده از آنت در مناطق شلوغ و پر سروصدا همچون جاده اصلی، فرودگاه‌ها و بزرگراه‌ها از آلودگی صوتی محیط در زندگی روزمره می‌کاهد. نوع آلومینیومی برای کاهش سروصدا تا 500 درصد طراحی‌شده است. حفظ حریم خصوصی الزاماً به معنی از بین بردن آلودگی صوتی محیط نیست، شما می‌توانید از نگرانی‌های ناشی از سرک کشیدن افراد دیگر به منزلتان بکاهید. آیا اتاق‌خواب، اتاق نشیمن و یا آشپزخانه‌تان در جاده و یا مشرف‌به ساختمان دیگری است؟ در این حالت نصب آن می‌تواند برایتان آرامش خاطر به همراه آورد.

 

ما همواره در رامادر، طیف گسترده‌ای از طرح‌های کرکره برقی را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند و به عبارتی در انتخاب خود آزادی عمل داشته باشند.

انتخاب این محصول یک‌راه امن و مقرون‌به‌صرفه برای حفظ امنیت اموال شما، در برابر هر خطری می‌باشد.

با توجه به نیاز افراد طیف گسترده‌ای از انواع  موجود می‌باشد

این محصول باعث حفاظت منزل شما در برابر عناصر خارجی، سروصدای زیاد و درنتیجه سطح بالایی از امنیت در منزل شما می‌شود. همه‌ی انواع کرکره برقی رامادُر در سطح بالایی از امنیت ساخته می‌شوند و قطعات بکار برده شده دارای قابلیت اطمینان و دوام بالایی می‌باشند. با استفاده از استیل ضدزنگ و یا آلومینیوم قابل‌تولید می‌باشد و در انواع و با وزنه‌ای مختلف در دسترس می‌باشد.

فروش کرکره برقی

این محصول برای کاربردهای مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند و در مکان‌های مختلف از خرده‌فروشی‌ها گرفته به بالا به‌کاربرده می‌شوند. بسته به سفارش مشتری در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. همه‌ی محصولات ما دارای خدمات پس از فروش می‌باشد، پس با خیال راحت پروژه خود را به ما بسپارید.

ویژگی‌های کرکره برقی با استیل گالوانیزه

ضخامت این محصول برحسب کاربرد( وزن و میزان روشنایی محیط) به‌صورت 18G، 20G و 22G می‌باشد

جامد است.

قابلیت سوراخ شدن را دارا می‌باشد.

دارای پوشش پودری کامل

پوشش پلاستیزولی

ضد خوردگی

انتخاب رنگ‌بر اساس سلیقه مشتری

کرکره برقی اتوماتیک حرکتی به‌اصطلاح عمودی دارد که به آن رول آب Rool up نیز میگویند.

ویژگی‌های کرکره برقی آلومینیومی

ضخامت  برحسب کاربرد( وزن و میزان روشنایی محیط) به‌صورت 18G، 20G و 22G می‌باشد.

جامد است

قابلیت سوراخ شدن را دارا می‌باشد.
سوراخ‌دار و براق است. قابلیت طراحی به‌صورت شبکه‌ای و میله‌ای دارای پوشش پودری کامل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا