طراحی گرافیک

نکات مهم و حرفه ای در طراحی گرافیکی قسمت دوم

شارژ باتری های خلاق خود را با در نظر گرفتن یک استراحت. آرامش افزایش انرژی و بهره وری تا یک پیاده روی، گرفتن یک کمی به غذا خوردن، نشستن در پارک به روز کردن مغز و احیای بینایی است.

14. آن را نگه دارید در خانواده تلفیق این طرح درست یکنواختی بصری با استفاده از یکی تایپ فیس یا فونت خانواده به متن. استفاده از یک تایپ فیس یا فونت خانواده است که دارای مجموعه ای از انواع، مانند Bold و Italic، تغلیظ شده، به باز نگه داشتن گزینه. این تصویر ترکیبی از رایگان باسکرویل پررنگ، نور و مورب.

15. فضای سفید شگفت انگیز تلفیق این طرح ایجاد یک طراحی مایع اطراف کلمات با فضای سفید به اجازه عناصر نفس بکشم. استفاده از فضای اطراف جعبه متن، تصاویر و دیگر عناصر گرافیکی باعث می شود یک طراحی ساده تر برای خواندن. آن را نیز به احتمال زیاد برای جلب توجه از یک ترکیب به هم ریخته.

16. تحقیقات قبل از شیرجه رفتن در تلفیق این طرح آیا تمام جزئیات مورد نیاز قبل از اینکه شما شروع به ارسال و یا ایجاد کنید. مطالعه، خواندن، تحقیق، منابع. این که آیا آن مواد و اشیاء و یا اطلاعات و حقایق، فرایند تحقیق خواهد شد در نتیجه بیشتر فکر کردن را تضمین کند.

طراحی زیبای گرافیکی

17. درست کردن هیئت مدیره خلق و خوی تلفیق این طرح استفاده از یک شبکه برای یک تخته خلق و خوی ساده و آسان برای حاوی مجموعه ای از تصاویر، نمونه رنگ و دیگر قطعات بصری. این عمل به شما کمک خواهد برای پیدا کردن یک پالت رنگ مشترک و یا موضوع است که پس از آن می توانید به یک پروژه اعمال شود

18. تقلید و ایجاد تلفیق این طرح استفاده از جریان های اجتماعی و یا الهام بخش وب سایت های Canva خود را برای پیدا طرح تو را دوست دارم. تکرار درمان نوع، فیلتر عکس و یا طرح کلی در محتوای خود را.

19. شود رویداد در حال حاضر آگاه تازه با این رویدادها را به الهام بخش و تاثیر هر دو کار خود و راه کار می ذهن خود نگه دارید. دنبال صفحات اخبار مربوطه در شبکه های اجتماعی اطلاعات حیاتی و مرتبط گرفتن و نگه داشتن دانش عمومی تا تاریخ.

20. فکر می کنم خارج از جعبه تلفیق این طرح بسیاری از افراد خلاق در خارج از جعبه فکر می کنم. آیا آیکون های معمولی و علامت می بینید استفاده در همه جا به نمایندگی از موضوع خود را. تحقیقات، طراحی و چاپ را به پیدا کردن آیکون های جدید و اصلی به صورت بصری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
21. کنتراست کلیدی است کنتراست یکی از بخش های ضروری ترین طراحی برای خلق و خوی، خوانایی است و آن را به ایستادگی کردن. استفاده از یک پالت رنگ متضاد پس زمینه، فونت ها و گرافیک. استفاده از فیلتر های عکس به منظور افزایش مثبت / فضای منفی در یک تصویر و اعمال سیاه یا سفید برای کپی به ایجاد کنتراست مطلوب در برابر یک تصویر پس زمینه. حکومت خوب از انگشت شست است اگر شما یک پس زمینه نور رنگی و سپس شما باید یک فونت تیره (و بالعکس) استفاده کنید.

22. روشن کردن گرافیک خود را درست درام و تاثیر با توجه گرافیکی. اطمینان از رنگ خود را با هم با انتخاب رنگ که در مقابل در برابر یکدیگر خونریزی نیست.

23. نگه داشتن یک نوت بوک آیا در قطار، در محل کار یا در مورد به خواب رفتن، الهام بخش می توانید در هر زمان پس از آن مهم است تهیه شود. نگه داشتن یک نوت بوک را به منظور جلب و یا خط ناخوانا یادداشت ها و ایده ها و تماس به آنها اشاره هنگامی که زمان برای ایجاد آن می آید.

24. دادگاه و همه اشتباه می و گاهی اوقات آنها مهم ترین بخش از تجربه یادگیری است. طراحی همه چیز در مورد آزمون و خطا پس از فشار طرح های خود را به حد زیرا فرآیند خلاق است اغلب هرگز کامل. آیا دوست دارید که چه می بینید؟ به “خنثیسازی” را فشار دهید این است که همیشه یک دوست بزرگ.

25. تصاویر بدون برهنه ما در حال صحبت کردن در محتوای تصویر نیست در اینجا، ما در حال صحبت کردن طرح. هماهنگی تصاویر با شبکه های و یا فریم باعث می شود یک نگاه طراحی حرفه ای تر.

26. دقت. ولی نه خیلی زیاد. اطمینان حاصل کنید که عناصر به درستی هم تراز، متن خوانا است، کنتراست کافی است، و فضا می دهد ویژگی های طراحی اتاق برای نفس کشیدن. نوبت شما به یاد داشته باشید: خلاق، شکستن قوانین و فشار مهارت های طراحی خود را با آینده با ایده جدید و نوآورانه. در پایان روز، طراحی گرافیک است که در مورد اکتشاف و آزمایش.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا