مطالب متفرقه

نکاتی که در تمیز کردن خانه باید به آن توجه داشت

20 نابغه تمیز کردن خانه که باعث نفوذ ذهن شما می شود یک خانه بی دستپاگوش چند ثانیه است. آواتار توسط SARAH CROW 9 مارس 2018  20 نابغه تمیز کردن خانه که باعث نفوذ ذهن شما می شود به طور متوسط، آمریکایی ها تقریبا 40 دقیقه در روز خانه های خود را تمیز می کنند. و به استثنای آنهایی که واقعا پودرهای خود را از بین میبرند و کورههای خود را شبیه به سعادت میکنند، اکثر مردم مشتاق به استفاده از آن زمان برای فعالیتهای لذت بخشتر هستند.

[و واقعا بیشتر از فضای خود استفاده کنید، این مبلمان پیتزای عالی مقرون به صرفه را برای Coolest Backyard همیشه بررسی کنید.] در حقیقت، محققان موسسه روانشناسی پزشکی برلین حتی یک رابطه بین کارهای خانه، استرس و عملکرد فیزیکی فقیر را برای زنان بازیافت شده از جراحی پیدا کرده اند، و یک پرونده روشن برای نگه داشتن آن زمان خراش دادن و تمیز کردن تا حداقل. خوشبختانه، امید وجود دارد: این ترفندها برای تمیز کردن خانه های نابغه خانه شما را دو بار به نصف کاهش می دهد. و هنگامی که می خواهید بدانید که جوانب مثبت چگونه خانه شما را به سمت پایین می کشد، از 20 اسرار اطمینان حاصل کنید. خانه دار شما به شما نمی گوید!

1 مخلوط کن با صابون مخلوط کن در آشپزخانه تمیز کردن یک مخلوط کننده در فعالیت های خطرناک است. شما اساسا دست خود را به یک کاسه پر از چاقو چسبیده و امیدوار هستید که هر بار که سعی می کنید بقایای این کوسه گراز را از تیغه های خود بردارید.

خبر خوب؟ آسان است که آن را با استفاده از ریختن آب گرم، یک نوشابه گازدار و صابون کمی ظرف در مخلوط کن خود را از بین ببرید و آن را چند ثانیه خاموش کنید. پس از آن، آن را شستشو خوب و یا آن را در ماشین ظرفشویی پاپ آن را به دنبال به دنبال یک بار دیگر با نام تجاری جدید. و هنگامی که می خواهید خانه خود را بی رنگ از زمین بسازید، این بهترین راه برای پاک کردن کف شماست!

2 ساختن شمع های سینک خود را با کاغذ موم سینک آشپزخانه سینک ها یکی از کثیف ترین مکان ها در خانه هستند، و مطالعات اخیر در میکروبیولوژی کاربردی و محیط زیست نشان می دهد که بسیاری از غرق شدن، حتی در بیمارستان ها، با باکتری های مقاوم به دارو خزنده می شوند. و ساییدگی و پریشانی که ما روی سینک خود قرار داده ایم، اغلب به این معنی است که آنها کمتر از پاکیزه هستند حتی پس از اینکه ضد عفونی شدند.

راه حل؟ پس از پاك كردن با يك ضدآفتاب كننده، آن دسته ها را له كرده و دستكش هاي دستكشي را با يكي از مقاله هاي موم پاك كنيد. نه تنها این کمک می کند تا نقاط آب را حذف کند، موم نیز از لکه های آینده جلوگیری خواهد کرد. و هنگامی که شما می خواهید برای لذت بردن از این ماراتن تمیز کردن بسیار بیشتر، شروع با 20 Genius راه برای ساخت کارهای بیشتر سرگرم کننده!

3 قهوه ساز خود را با یک سرکه سرخ کنید قهوه ساز حتی کسانی که از ما می سازند قهوه ساز ما را به صورت روزانه استفاده می کنند احتمالا آنها را به همان اندازه که ما نباید آنها را تمیز کنیم. متاسفانه، تحقیقات منتشر شده در گزارشهای علمی نشان می دهد که سازندگان قهوه ما یک حباب واقعی از فعالیت های باکتریایی هستند، و ما ممکن است فقط برخی از این چیزهای شگفت انگیز همراه با کباب تاریک ما را بخوریم.

بنابراین، چگونه باید با تمام باکتری ها مبارزه کنید؟ شستشو سرکه ماهانه باید انجام شود. به سادگی مخزن قهوه ساز خود را با چند قاشق سرکه سفید مخلوط با آب پر کنید، آن را اجرا کنید، و آن را یک بار دیگر با آب تنها به خرد کردن هر بوی سرکه ماندگار. البته، سطوح لوازم خانگی شما تنها کسانی نیستند که نیازمند خردایش جدی هستند: این دلیل این است که شما نیاز دارید بلافاصله بلافاصله بر روی بالش خود تغییر دهید!

4 دستگاه شستشوی شما را بوی تازه با سفید کننده بشویید

40 درصد از حقوق و دستمزد خود را ذخیره کنید در حالی که بسیاری از ما از ماشین لباسشویی خود به عنوان خود تمیز کردن فکر می کنیم، این فراتر از موارد است. در واقع، یک مطالعه نشان می دهد که 60 درصد از تمام دستگاه های شستشو حاوی باکتری های مضر، از جمله E.coli. خوشبختانه شما می توانید به راحتی باکتری ها را در شستشو خود را با استفاده از ترکیبی از آب گرم و یک بطری سفید کننده و انتخاب تنظیمات بهداشتی، از بین ببرید. خیلی طولانی، لباس های بوی بد بو! و برای راهنمایی های مفید بیشتر، در اینجا 30 کلاهبرداری نابغه برای زندگی شما آسان تر است.

5 سپیده دم زن رقصیدن و سرخ کردن در حقیقت یک مگس سنتی خود را به نفع یک مشت میکرو فیبر می اندازید و به هیچ وجه تمیزتر و کمتر آلوده خواهید شد. تحقیقات نشان می دهد که مایع های مرطوب تمایل دارند که باکتری های زیادی را در خود جای دهند که نمی توانند با مواد شیمیایی به راحتی تمیز شوند، اما میکروفایبر با استفاده از پد های تک کاربره ابزار ایده آل برای حفظ پاک کننده خانه شما می باشد. بنابراین، پس از انجام خلاء، از کمی پاک کننده بر روی یک پد میکرو فیبر استفاده کنید تا سطح، سطوح و حتی الکترونیک شما را راحت و بدون کثیف شدن دستان خود پاک کنید. و برای راه های بیشتر برای حفظ خانه خود را به دنبال عالی، اجتناب از 30 دکوراسیون خانه هیچ کس بیش از 30 باید داشته باشد.

6 پیوندهای پایه خود را با ورق خشک کن

قالب گیری تخته ای دستها و زانوهایتان برای تمیز کردن پایه های چوبی چیزی جز لذت بخش نیست. خبر خوب؟ شما می توانید آنها را تمیز نگه دارید و خانه خود را تازه بوی تازه با یک فریب هوشمندانه: پیوست یک ورق خشک کن به Swiffer خود را به جای یک پارچه میکروفیبر و جمع آوری تمام این گرد و غبار ناخواسته و در حالی که اعطای عطر و طعم شیرین به خانه شما. و برای مشاوره بیشتر در ارتقاء محل سکونت خود، مطمئن شوید که 30 دستگاه بی فایده لوازم خانگی که همیشه ساخته شده اند را از بین ببرید.

7 سر سر دوش خود را با یک سرکه سرخ کنید

انرژی قبل از ظهر این سر دوش سرشاخه در حمام شما به همان اندازه ناخوشایند است که به نظر می رسد. در واقع، یک مطالعه نشان می دهد که یک پنجم از سر های دوش مورد آزمایش قرار گرفته با Mycobacterium avium آلوده شده است، که می تواند مسائل مربوط به سلامت جدی تنفسی باشد.

خبر خوب؟ نگه داشتن خارج از سر دوش خود را تمیز دشوار است. کافیست یک کیسه ساندویچ را با سرکه سفید پر کنید و آن را با باند های لاستیکی به دوش خود بچسبانید و آن را به مدت یک شب خیس کنید. در حالی که بسیاری از افراد ممکن است شک و تردید کنند که چه چیزی از bleach کمبود می تواند در کشتن باکتری ها باشد، تحقیقات از انجمن آمریکایی میکروبشناسی نشان می دهد که اسید استیک در سرکه به میزان قابل توجهی باعث کاهش تعداد باکتری ها حتی برای میکروب های سخت گیر مانند سل می شود. و هنگامی که شما می خواهید خانه خود را سالم، پاکیزه و امن، پاک کردن 50 مرگبار ترین موارد در خانه خود را!

8 با استفاده از نوشابه های گازدار، تشک های خود را ارتقا دهید

تخت تشک با هر شانس، زمانی که شما به سن بلوغ می رسید، به طور مرتب لباس های بالش و بالش های خود را می پوشیدید. با این حال، بسیاری از ما در روش تمیز کردن تشک های ما خیلی کارها را انجام نمی دهیم، مگر اینکه گاهی اوقات از ورقه های ما پولشویی بگیریم.

خبر خوب؟ شما هیچ وقت نمی توانید آلودگی باکتری ها و گرد و غبار آلرژی را بر روی بستر خود محدود کنید. حداقل یک بار در ماه، تشک خود را خلاص کنید و از آن استفاده کنید. بگذارید گودال نوشیدنی برای چند ساعت برای جذب هر گونه بو، دوباره خلاء و voila! یک تمیزکننده، جای کمتری برای خوابیدن است. و هنگامی که شما جدی در مورد گرفتن خانه خود را در شرایط نعناع، ​​شروع با 20 نکات تعمیر و نگهداری خانه هر کس باید بداند!

9 اسفنج های خود را در مایکروویو ضد عفونی کنید

اسفنج شما از اسفنج آشپزخانه خود برای تمیز کردن وسایل آشپزخانه، ظروف، حتی آشپزخانه استفاده می کنید. متاسفانه، با انجام این کار، شما ممکن است میلیون ها باکتری را در سراسر خانه خود پخش کنید. راه حل؟ این اسفنج را در مایکروویو بگذارید.

طبق تحقیقات منتشر شده در مجله سلامت محیط زیست، اسفنج خود را کمی صاف کنید، آن را در مایکروویو به مدت 90 ثانیه با قدرت کامل بپوشانید و میزان آلودگی باکتری را در این مکنده تا 99 درصد کاهش دهید. فقط مطمئن شوید که اسفنج شما هیچ اسکرابر فلزی ندارد یا شما می توانید اضافه کنید “خرید مایکروویو جدید” به لیست کارهای خود را. و برای اطلاعات بیشتر در مورد مایکروویو خود، برای پاسخ به پرسش بی انتها اینجا را بخوانید: آیا غذای Nuking از مواد مغذی مفید آن را از بین می برد؟

10-ابتدا بشقاب های خود را با نوشابه سودا کنید

صفحات انباشته شده لغزش چاقو در اینجا، چنگال بیش از حد وجود دارد و ناگهان، شما یک پشته از صفحات خراشیده ناخوشایند در آشپزخانه خود داشته اید. خوشبختانه، آسان ساختن صفحات شما با استفاده از برخی از نوشابه های گازدار، تازه به نظر می رسد. نوشیدن یک نوشابه سودا و آب را بشکنید، آن را به خراش بشویید، و در هیچ زمان، ظروف خود را به عنوان جدید به نظر می رسد.

11 دفع زباله خود را با برخی از لیمو ترمیم کنید

Superfoods زمستان، بهترین غذاها برای به حداکثر رساندن سطح انرژی شما با تمام این نا آشنا، ما به زباله های زباله های ما پرتاب می کنیم، جای تعجب نیست که آنها یک ظرف پتری درست هستند و تمام بوی های تند و زننده را تحمل می کنند. آنها را به طور کلی بسیار ساده و آسان می کند: به راحتی چند لیمو را به زهک خود فشار دهید، و اجازه دهید تا دفع زخم شما را از بین ببرد.

12Clean پرده با خلاء شما سایه پنجره تمیز کردن پردهها اغلب یک کار بی شرمانه است و یکی که همیشه زمان بیشتری را صرف انتظار ما میکند. برای اینکه آن را ساده تر و سریعتر کنید، به جای آن از دلبستگی اثاثه یا لوازم جانبی خود استفاده کنید و آن را در عرض چند ثانیه انجام دهید. همچنین میتوانید آنها را از بین ببرید و با قرار دادن یک ورق خشک کن در یک جفت انبر و دادن ضربه به آنها، یک بوی تمیز را به خانه خود بگذارید. 13Steam مایکروویو خود را تمیز کنید

مرد مایکروفر را باز می کند. از آن زمان که شما سعی می کردید اسپاگتی های باقی مانده خود را گرم کنید، آن گاو نر و ماده ای که روی آن قرار می گیرد، برای برداشتن گریس های زیادی استفاده می شود. خوشبختانه، بخار کمی می تواند کار را بسیار ساده تر انجام دهد. به سادگی یک کاسه امن مایکروویو را با چند قاشق غذاخوری سرکه سفید و یک فنجان آب پر کنید و چند دقیقه با هم مخلوط کنید. مایکروویو شما به سرعت بخار می شود، و آن ها را بعد از ظهر تمیز کنید.

14 سطوح خود را با یک غلتک نوار چسبنده تمیز کنید

غلتک چسبنده گرد و خاک یک هنر ناقص است. با این حال، هنگامی که شما نیاز به انتخاب آن دسته از طعم و مزه هنر و سرگرمی بچه های خود را نشت، مایع حیوان خانگی را از یک لامپ، یا فقط گرفتن برخی از گرد و غبار، یک غلتک چسبنده چسبنده می کند ترفند با سهولت.

15 سوزاندن بخاری اجاق گاز در آمونیاک برای تمیز کردن آسان

محدوده گاز تحقیقات نشان می دهد که 41 درصد از همه آتش سوزی خانه ها در آشپزخانه شروع می شود، که اغلب به علت اشتباهات در اجاق گاز است. خوشبختانه، حذف برخی از گریس و خاکستر بر روی مشعل شما می تواند به شما در دراز مدت کمک کند. پاها کردن آن قطعات مشعل، آنها را در کیسه ساندویچ بزرگ با یک چهارم فنجان آمونیاک قرار دهید – آنها نباید در چیزهای شنا کردن و به سادگی بسته کردن کیسه ها. آنها را به مدت یک شب خیس کن، و تا صبح، به راحتی می توانید آن را از بین ببرید.

16 محافظت از بالش های خود را

بالش روی تخت اخبار بد: بالش های خود را با همه چیز از باکتری ها به پوست مرده به گرد و غبار می چسبانند. خبر خوب: نگه داشتن آنها پاک نیست، سخت است. علاوه بر شستشو موارد بالش خود را یک بار در هفته و شستن بالش خود را به صورت ماهانه، خرید محافظ روی بالش های ضد میکروبی محافظ می تواند کمک کند که تخت خود را از هر مهمان ناخواسته میکروسکوپی نگه دارد.

17 آن دسته برش را با لیمو تمیز کنید

گوجه فرنگی برش چاقو شارپ در حالی که بسیاری از تابلوهای برش پلاستیکی را می توان به ماشین ظرفشویی خود اضافه کرد تا چوب پاک شود، حیوانات مختلف به طور کامل حیوانات مختلف می باشند. خوشبختانه، شما می توانید از این لکه های سخت در تخته های برش خود را با مالش آنها را با برخی از لیمو و نمک. یک نمک کوشر را بر روی تخته برش بمالید، با استفاده از نیمی از لیمو به داخل آن بریزید. بگذارید مخلوط چند دقیقه روی تخته ها بگذارید، سپس آب شستشو دهید. و بله، نگران کننده ها، شما می توانید با استفاده از این تخته های چوبی بدون حادثه ادامه دهید. علاوه بر خواص ضد میکروبی لیمو، تحقیقات در واقع نشان می دهد که تخته های برش چوب ممکن است باکتری های باکتری کمتری از سطح خود را به عنوان شما ممکن است تصور کنید.

18 ورق های خشک کن برای تمیز کردن ظروف خود استفاده کنید

ورق پخت کثیف این غرق در مخزن شما، برای ورق های خشک کن شما مناسب نیست. ظرف را در ظرفشویی خود را با یک صابون ظرف کوچک، آب گرم و یک ورق خشک کن قرار دهید، بگذارید دسته کوچک موسیقی جاز برای یک ساعت یا دو دقیقه بنشیند، و وقتی آماده اید که از آب بیرون بریزید، ظرف غذا به راحتی پاک می شود.

19 دریافت روزنامه با زنگ خطری بدون وقفه

روزنامه در آستانه اگر از حوله های کاغذی استفاده می کنید تا آینه ها و پنجره های خود را بدون آستانه انتخاب کنید، شما خودتان خسته کننده می شوید. روش ساده تر (و ارزان تر) برای تمیز کردن سطوح شیشه ای شما با استفاده از روزنامه ی جوهر یخی است که سطوح خود را با پوشش نیافته نخواهد داشت برای بهترین شرط بندی، سعی کنید این اسپری گرد و خاکی DIY همراه با آنها.

20 اسکراب اسکراب ریخته گری با سیب زمینی

بدبختی ها جعبه های ریخته گری می تواند درد را برای تمیز کردن به لطف پوشش خاص خودشان، که می تواند از بین برود یا زنگ زده باشد، اگر به درستی پاک شود. خوشبختانه، همه چیز که شما نیاز دارید، یک نمک کوچک و یک سیب زمینی است که آنها را با خیال راحت بیرون می کشد. نگران نباشید، یک نمک درشت را در ظرف قرار دهید و از نیمی از سیب زمینی استفاده کنید تا آن را بشویید تا زمانی که ظرف غذا خراب شود و از بین برود. و هنگامی که می خواهید خانه خود را از داخل بیرون امن کنید، با 15 بهترین روش برای محافظت از خانه خود شروع کنید! برای کشف اسرار بیشتر شگفت انگیز در مورد زندگی بهترین زندگی خود، اینجا را کلیک کنید برای ثبت نام برای خبرنامه روزانه ما رایگان!

منبع 1
منبع 2
منبع 3
منبع 4
منبع 5
منبع 6
منبع 7
منبع 8
منبع 9
منبع 10
منبع 11
منبع 12
منبع 13
منبع 14
منبع 15
منبع 16
منبع 17
منبع 18
منبع 19
منبع 20
منبع 21
منبع 22
منبع 23
منبع 24
منبع 25
منبع 26
منبع 27
منبع 28
منبع 29
منبع 30
منبع 31
منبع 32
منبع 33
منبع 34
منبع 35
منبع 36
منبع 37
منبع 38
منبع 39
منبع 40
منبع 41
منبع 42
منبع 43
منبع 44
منبع 45
منبع 46
منبع 47
منبع 48
منبع 49
منبع 50
منبع 51
منبع 52
منبع 53
منبع 54
منبع 55
منبع 56
منبع 57
منبع 58
منبع 59
منبع 60
منبع 61
منبع 62
منبع 63
منبع 64
منبع 65
منبع 66
منبع 67
منبع 68
منبع 69
منبع 70
منبع 71
منبع 72
منبع 73
منبع 74
منبع 75
منبع 76
منبع 77
منبع 78
منبع 79
منبع 80
منبع 81
منبع 82
منبع 83
منبع 84
منبع 85
منبع 86
منبع 87
منبع 88
منبع 89
منبع 90
منبع 91
منبع 92
منبع 93
منبع 94
منبع 95
منبع 96
منبع 97
منبع 98
منبع 99
منبع 100
منبع 101
منبع 102
منبع 103
منبع 104
منبع 105
منبع 106
منبع 107
منبع 108
منبع 109
منبع 110
منبع 111
منبع 112
منبع 113
منبع 114
منبع 115
منبع 116
منبع 117
منبع 118
منبع 119
منبع 120
منبع 121
منبع 122
منبع 123
منبع 124
منبع 125
منبع 126
منبع 127
منبع 128
منبع 129
منبع 130
منبع 131
منبع 132
منبع 133
منبع 134
منبع 135
منبع 136
منبع 137
منبع 138
منبع 139
منبع 140
منبع 141
منبع 142
منبع 143
منبع 144
منبع 145
منبع 146
منبع 147
منبع 148
منبع 149
منبع 150
منبع 151
منبع 152
منبع 153
منبع 154
منبع 155
منبع 156
منبع 157
منبع 158
منبع 159
منبع 160
منبع 161
منبع 162
منبع 163
منبع 164
منبع 165
منبع 166
منبع 167
منبع 168
منبع 169
منبع 170
منبع 171
منبع 172
منبع 173
منبع 174
منبع 175
منبع 176
منبع 177
منبع 178
منبع 179
منبع 180
منبع 181
منبع 182
منبع 183
منبع 184
منبع 185
منبع 186
منبع 187
منبع 188
منبع 189
منبع 190
منبع 191
منبع 192
منبع 193
منبع 194
منبع 195
منبع 196
منبع 197
منبع 198
منبع 199
منبع 200
منبع 201
منبع 202
منبع 203
منبع 204
منبع 205
منبع 206
منبع 207
منبع 208
منبع 209
منبع 210
منبع 211
منبع 212
منبع 213
منبع 214
منبع 215
منبع 216
منبع 217
منبع 218
منبع 219
منبع 220
منبع 221
منبع 222
منبع 223
منبع 224
منبع 225
منبع 226
منبع 227
منبع 228
منبع 229
منبع 230
منبع 231
منبع 232
منبع 233

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا