طراحی گرافیک

طراحی آرم و لوگو به صورت کاملا تخصصی

طراحی آرم همه در اطراف ما است. به عموم مردم، آرم به عنوان یک یادآوری فوری یک شرکت و یا یک محصول هستند به مشتری آنها نقطه شناسایی می باشند که نام تجاری خود را آویزان است، و به طراحان ما آنها نشان دهنده چالش ادغام ایدئولوژی مشتریان ما یک طرح گرافیکی است. دجای تعجب نیست، پس، که طراحی لوگو، نقش برجسته در زندگی ما. در عصری که همه باید یک وب سایت برای پشتیبانی از محصول، خدمات خود و یا شرکت در پشت آن، تقاضا برای یک لوگو طبقه بالا است هرگز به بالاتر بوده است.

اتمام 100 بهترین فونت رایگان برای دانلود در حال حاضر بیشتر طراحی لوگو در خارج وجود دارد از همیشه قبل از، و با که می آید چالش متفاوت بودن. چگونه چیزی بدیع که خارج از غرفه در دریایی از هویت ایجاد می کنید؟ و چگونه به سرعت چیزی را ایجاد کنیم در حالی که حفظ کیفیت؟ در این مقاله، ما ابتدا به در اصول اساسی طراحی یک لوگو نگاه کنید و به اشتراک گذاری برخی از راهنمایی های حرفه ای برای finessing روند خود را … قبل از اینکه تو شروع کنی

01. سایت های طراحی آنلاین

آیا فقط بازدید از گالری آرم اما سایت های طراحی کلی تر مثل های Dribbble الهام می تواند از هر چیزی آمده، هر جا. منابع آشکار سایت هایی مانند لوگو جشن و لوگو موس هستند، اما اگر شما تمام وقت طراح لوگو هستید شما احتمالا با آنها آشنا باشد در حال حاضر. گسترش تحقیقات خود را که شامل سایت های دیگر طراحی گرافیک، و سایت های هنر و طراحی به طور کلی، مانند Dribbble یا هنر منحرف. کاوش بیشتر پایین صفحه نتایج به بازدید سایت های شما دیده اند، قبل و همچنین جستجوی خود را به در کانون توجه قرار آرم در صنعت و یا متعلق به شرکت از اندازه، آرمان ها و ارزش های مشابه همان محدود.

02. بدانید آرم 101

طراحی آرم – اپل، مترو لندن، CBS، WWF، Woolmark، من عاشق NY
لوگوی موثر طرح: من دوست دارم NY، اپل، مترو لندن، CBS، WWF، Woolmark
آرم موثر متمایز، مناسب، عملی، گرافیک، ساده در فرم است و انتقال پیام در نظر گرفته شده. در ساده ترین شکل آن، آرم وجود دارد به شناسایی اما برای انجام این طور موثر از آن باید اصول اولیه طراحی آرم را دنبال کنید:

آرم باید ساده باشد. یک لوگوی ساده اجازه می دهد تا برای تشخیص آسان و اجازه می دهد تا آرم همه کاره می شود و به یاد ماندنی. آرم موثر از ویژگی های منحصر به فرد چیزی غیر منتظره و یا بدون اینکه تهی.
آرم باید به یاد ماندنی باشد. پس از نزدیک در پشت اصل سادگی است که از. آرم موثر باید به یاد ماندنی باشد و این است که با داشتن یک لوگوی ساده در عین حال مناسب به دست آورد.
آرم باید پایدار باشد. آرم موثر باید از آزمون زمان را تحمل کنند. لوگو باید “ضامن آینده” باشد، به این معنی است که آن را هنوز هم باید موثر باشد در سال های زمان 10، 20، 50+.
آرم باید همه کاره باشد. آرم موثر باید قادر به کار در سراسر انواع رسانه ها و برنامه های کاربردی.
آرم باید مناسب باشد. چگونه می توانید موقعیت لوگو باید برای آن هدف مناسب باشد. برای دیدن توضیحات بیشتر: چه چیزی یک آرم خوب است؟

03. تاسیس فرایند طراحی خود را

طراحی آرم – نام تجاری فرایند طراحی هویت فرایند طراحی هویت نام تجاری هر طراح فرایند خود او و یا، و آن است که به ندرت خطی، اما به طور کلی این است چگونه می روند نام تجاری تکمیل شده است، که می تواند به عنوان یک راهنمای به ایجاد خود استفاده نمایید. طراحی مختصر. انجام یک پرسشنامه یا مصاحبه با مشتری برای به دست آوردن کوتاه طراحی. پژوهش. انجام تحقیقات با تمرکز بر صنعت خود، تاریخ آن، و از رقبای خود. ارجاع. انجام تحقیقات در طراحی لوگو است که سبک های موفق و در حال حاضر و روند که به کوتاه طراحی مربوط بوده است. طراحی و متصور. توسعه مفاهیم آرم سراسر مختصر و تحقیقات است. بازتاب. استراحت در سراسر فرایند طراحی. این اجازه می دهد تا ایده های خود را به بلوغ و شما اجازه می دهد شور و شوق تازه را دریافت کنید. دریافت بازخورد.
ارائه. انتخاب در حال حاضر تنها چند آرم را انتخاب کنید به مشتری و یا یک مجموعه کامل. دریافت بازخورد و تکرار تا تکمیل شود.

04. هزینه کار خود را بر این اساس

“چقدر؟” تنها سوال متداول در است و آن را نمی توان به راحتی پاسخ چرا که هر شرکت دارای نیازها و انتظارات متفاوت است. شما را به تعدادی از عوامل در نظر هنگام طراحی یک لوگوی / نام تجاری، مانند بسیاری از مفاهیم نیاز به ارائه شود، که چگونه بسیاری تجدید نظر مورد نیاز است، چه مقدار تحقیقات مورد نیاز است، چقدر بزرگ کسب و کار است و غیره. بهترین روش این است برای دستیابی به یک نقل قول سفارشی برای هر مشتری و برای انجام این کار شما باید یاد بگیرند که چگونه به قیمت طرح های خود را، که موضوع دیگری در خود دارد. جف فیشر، یک طراح قابل توجه و نویسنده، این نقطه بزرگ در مقاله خود چقدر باید شارژ داشته: “نکته مهم من آرزو می کنم برای انتقال در اینجا این است که همه طراحان نیاز به کار دقیق در به طور مستقل تعیین آنچه استعداد، مهارت و تخصص خود هستند ارزش و شارژ مشتری بر این اساس بدون سوال و یا معذرت خواهی. در حال هوشمند در تعیین آنچه شما باید شارژ برای کار شما امیدوارم اجازه خواهد داد که شما را به “کار کمتر، هزینه بیشتری در آینده است.”

05. یادگیری از دیگران

طراحی آرم – صدای خش خش کردن نایک صدای خش خش کردن نایک طراحی لوگو بسیار موفقیت آمیز است با دانستن اینکه چه مارک های دیگر در موفق و چرا آنها موفق شده اند به شما می دهد بینش بزرگ و شما می توانید دانش به دست آمده به کار خود را اعمال می شود. به عنوان مثال، اجازه دهید در نایک صدای خش خش کردن کلاسیک (در بالا) است. این آرم توسط کارولین دیویدسون در سال 1971 ایجاد شد و آن یک مثال عالی از یک آرم به یاد ماندنی قوی، بدون رنگ و به راحتی مقیاس پذیر موثر است. نه تنها از آن ساده، روان و سریع اما آن را نیز نماد مربوط است. آن را نشان دهنده بال در مجسمه معروف الهه یونانی از پیروزی، نایک، که یک شکل کامل برای یک کسب و کار پوشاک ورزشی. نایک تنها یکی از بسیاری از آرم بزرگ است، اما در مورد دیگر مارک های معروف که شما می دانید و چک کردن آرم خود فکر می کنم – چه چیزی باعث موفقیت آنها را؟

طراحی لوگوی موثر – شل، فولکس واگن، NBC، ABC، شانل، رولینگ استونز
آرم موثر: شل، فولکس واگن، NBC، ABC، شانل، رولینگ استونز
برای آرم با کیفیت بیشتر، لطفا لوگوی روز یا رفتن به کتابخانه / فروشگاه کتاب محلی خود و چک کردن برخی از کتاب ها نام تجاری. همچنین مطمئن شوید که به بررسی برخی از این طراحی آرم مورد روند باشد.

06. اجتناب از کلیشه

طراحی آرم – فدرال اکسپرس، آی بی ام، کوکا کولا، سی ان ان، دیزنی، ناسا
نمونه هایی از آرم موثر: فدرال اکسپرس، آی بی ام، کوکا کولا، سی ان ان، دیزنی، ناسا
لامپ نور برای «ایده ها»، حباب سخنرانی برای ‘بحث، کره برای «بین المللی»، و غیره این ایده اغلب از اولین چیزهایی که به موسیقی پاپ را به سر یکی که طوفان مغزی، و به همین دلیل باید ایده برای اولین بار دور انداخته شود می باشد. چگونه طراحی خود را برای رفتن به منحصر به فرد زمانی که بسیاری از آرم دیگر از ویژگی های همان ایده؟ اقامت واضح و روشن از این کلیشه های بصری و آمد تا با ایده اولیه و طراحی.

با استفاده از این گفت، لطفا دزدی نکنید، کپی یا قرض، طرح های دیگر. اگر چه، این نباید گفته شود، آن اغلب اتفاق می افتد. یک طراح می بیند یک ایده است که او را دوست دارد، آیا یک آینه سریع، مبادله رنگ و یا کلمه تغییر، و پس از آن خواستار ایده های خود را. نه تنها این غیر اخلاقی، غیر قانونی و کاملا احمقانه اما شما همچنین در حال رفتن به دیر یا زود گرفتار شده است. هنوز سهام و یا کلیپ هنری استفاده کنند – نقطه آرم است که منحصر به فرد و اصلی است.

آماده سازی

07. تحقیقات مخاطبان خود را

طراحی آرم – کانال بیشتر 4 طراحی لوگوی خوب می کند چیزی است که به نظر می رسد خوب نه این که تنها – آن را تا به برقراری ارتباط یک پیام نام تجاری
ایجاد یک لوگو فقط در مورد ایجاد یک بسیار بصری نیست. آنچه شما انجام، یا شرکت در، در حال توسعه یک نام تجاری و برقراری ارتباط یک موقعیت. آن را حس می، پس، که اولین گام در ایجاد یک لوگو باید به بررسی این مفاهیم باشد.

شامل مشتری در این مرحله اولیه توصیه شده است، به عنوان تفسیر خود را از نام تجاری خود را ممکن است متفاوت از آنها، و آن را ضروری است که پیام روشن است قبل از هر گونه طراحی واقعی می گیرد.

طراحی گرافیکی

08. تجربه خود را در نام تجاری

طراحی لوگوی لندن
گوش دادن به گذشته، خواستار مارتین کریستی از طراحی لوگوی لندن
حتی قبل از شروع به طرح ایده هایی برای یک لوگو، زمانی را صرف گردآوری معادل یک پرونده ی M15 نام تجاری مشتری خود را: چه کسانی هستند، آنچه انجام می دهند و چه جمعیتی است.

در تکرار قبلی از آرم خود را نگاه کنید و از خود بپرسید چه تجاری را نشان نمی شود. سپس یک از بایدها و نبایدها، چک لیست کامپایل قبل از کار خلاق خود را شروع می شود.

“بررسی تمام آرم های مختلف مشتری خود را به کار گرفته است از آنجایی که شرکت خود تاسیس شد،” توصیه مارتین کریستی از طراحی لوگوی لندن. “این می تواند به ویژه جالب است اگر آنها به بازگشت برای بسیاری از دهه شما ممکن است قادر به برگشتن به گذشته، اگر آنها می خواهم به موقعیت خود را به عنوان یک نام تجاری میراث، و یا شما ممکن است قادر به ریشه را به چیزی تعمیرات اساسی آرم اصلی خود تازه و مربوط به اینده. این است که استفاده از ساخته شده است در تداوم حتی به عنوان شما ارائه یک تصویر جدید است. “

09. به خاطر همه طرح های خود را

طراحی آرم – طرح قدیمی
طرح های قدیمی می تواند منبع الهام جدید، نشان می دهد مارتین کریستی
“این احتمالا یک حدس منصفانه است که برای هر آرم شما طراحی شما احتمالا آمده تا با یک زن و شوهر از ده طرح قبل از اینکه شما تصمیم می گیرید که یکی برای توسعه بیشتر،” می افزاید مارتین کریستی. “هرگز دور انداختن این ایده های اولیه، آنها یک منبع با ارزش تشکیل می دهد.

“فقط به خاطر یکی از طرح های خود را در اوایل برای یک مشتری کار نمی کند، به این معنا نیست آن کار نخواهد کرد در همه. بازگشت از طریق آنچه شما انجام داده ام و شما ممکن است دانه که، با یک بیت از پرورش ، می تواند رشد برای تبدیل شدن به آرم شما دنبال آن هستید.

10. آیا تحقیقات خود را آنلاین

طراحی آرم – لوگو موس
آرم موس یک منبع عالی برای طراحی آرم است
دو نقطه شروع عالی برای آنلاین هستند آرم Moose و Logo Gala. یک چیز به فکر این است که بدانیم که برای متوقف کردن تحقیقات خود را. بهتر است برای در چه و کار نمی کند از 10 طرح مرتبط باتلاق خود را با 50 آنهایی که غیر اصلی است.

اگر شما در حال تلاش برای ایده، سعی کنید به دنبال کلمات کلیدی در یک فرهنگ لغت یا اصطلاحنامه یا جستجوی تصاویر گوگل برای الهام. اگر شما یک کتاب طرح نگه داشته اید به نقشه های قبلی نگاه – شما ملزم به ایده های استفاده نشده از پروژه های قبلی، بنابراین شما ممکن است در حال حاضر در راه حل عالی ای است.

11. مبارزه با وسوسه به تقلید

ما همه قهرمان طراحی ما و گاهی اوقات ما آنها را خیلی دوست دارم که ما می خواهیم به تقلید از سبک آنها. خوب، آنها می گویند تقلید صادقانه شکل چاپلوسی است. با این حال، در دنیای واقعی آن را تنها یک راه تنبل برای حل یک مشکل خلاقیت است.

از خودتان بپرسید آیا به سبک شما با استفاده از برای نیازهای مشتری مناسب است. آیا آنها واقعا می خواهید یک آرم که مشابه سبک حروفی که سائول باس برای غلات کواکر در ’70s استفاده می شود؟

12. اجازه ندهید که مشتریان دیکته

نقطه 2 به انجام آنچه مشتری می گوید برابر است. نگاه را از طریق مختصری از مشتری خود را و شروع به سوال در مورد هرگونه ابهام و نوشتن سستی ممکن است پیدا کنید بپرسید. “لوگو باید یاد می شود” و “لوگو باید به یادماندنی باشد” دو عبارات بسیار کلیشه شما نیاز به جلو مشتری خود را به می باشد.

یک مرد لگد زدن به مرغ در لباس پدر کریسمس به یاد ماندنی اما به دلایل اشتباه است. بنابراین، به عنوان با تمام کار طراحی راه اندازی، شما نیاز به مدیریت انتظارات مشتری خود را، تعیین اهداف واقع بینانه و پیدا کردن آنچه که دقیقا کار شما نیاز به انتقال. طراحی لوگو آیکونیک و به یاد ماندنی می شوند: این که ایجاد نمی کند.

13. نقشه برداری و خلق و خوی تخته ذهن

استفاده از تکنیک های ذهن نگاشت به سازماندهی افکار خود را به چیزی منسجم تر
این نوع از ابزار می تواند کمک به حالت مستقیم از افکار خود را و مخلوط کردن تصاویر و ایده های مختلف است. بازی با کلمات کلیدی و مترادف و جمع آوری بسیاری از الهام بخش از منابع مختلف بر روی یک برد خلق و خوی تنها به ببینید که چگونه آنها را ترکیب.

14. ایجاد یک هیئت مدیره و آن را پاره

شما می توانید از طرح آرم تمام روز پژوهش به عنوان کتاب و وب سایت های نمره حاوی نمونه هایی از آنها وجود دارد. تنها تخته خلق و خوی از که ارزش های مشابهی به اشتراک بگذارند. در هیئت مدیره خلق و خوی خود را نگاه کنید و تجزیه و تحلیل آنچه که در مورد این آرم موفق نیست. سپس آن تخته پاره و استفاده از این قوانین به عنوان یک راهنما برای ایجاد منحصر به فرد خود را.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا