مطالب متفرقه

کولر گازی های جدید با ارزانترین قیمت ممکن

برای خرید کولر گازی بصورت عمده از بانه فروشگاه تخصصی کولرنیو با سابقه ای چندین ساله در زمینه فروش کولر گازی بصورت عمده در خدمت شما عزیزان می باشد.

کولرنیو همیشه در تلاش است برای شما عزیزان به صورت عمده انواع  اسپلیت و کولرگازی را با ارزانترین قیمت تهیه کنیم.

بنابراین شما بعنوان کابر ابتدا با توجه به نیاز خود و محیطی که قرار است کولر گازی در آن نصب گردد، باید به مشخصات گفته شده برای هر یک از کولرهای گازی شرکت های مختلف توجه کرده و بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را انجام دهید. شما باید دقت داشته باشید که اگر کولری را انتخاب کنید که ظرفیتش از محیط مورد استفاده کمتر باشد در این صورت مقدار انرژی مصرفی افزایش می‌یابد یا بالعکس اگر ظرفیتش بیشتر باشد در نتیجه شما متحمل هزینه اضافی خواهید شد،  بنابراین شما باید براساس نیاز خود محصول را انتخاب کنید.

کولر گازی های ال جی اینورتر 24000

در کولرهایی که از اینورتر استفاده نشده است،  با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده، کولر خاموش می‌شود و سپس با افزایش مجدد دما، دوباره کولر روشن شده و به کار خود ادامه می‌دهد و این فرایند روشن و خاموش شدن کولر پیوسته در حال انجام است.

یکی از عوامل افزایش مصرف برق استفاده نکردن ار بُرد اینورتر است، اما کولر گازی ال جی 24000 از تکنولوژی جدید اینورتر استفاده می کند واستارت اولیه کولر و روشن شدن آن است که با روشن شدن‌های مکرر مقدار انرژی مصرفی بیشتر می‌شود. اما تکنولوژی اینورتر این کولر گازی 24000 ال جی به گونه ای است که وقتی دما به حد مطلوب و تعیین شده می‌رسد از خاموش شدن کولر جلوگیری می‌کند و فقط دور موتور را کاهش می‌دهد و آن را روی حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد و دما را نیز کنترل کرده و روی همان درجه تعیین شده نگه می‌دارد.

در انواع کولر گازی‌های جدید که وارد بازار ایران می‌شود، می‌توان به بهبود عملکرد و مصرف کم تمام این اسپلیت‌های جدید اشاره کرد اما اگر بخواهیم بهترین کولر گازی را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنیم باید به قیمت، کیفیت، نحوه ارسال و گارانتی دار بودن محصول توجه زیادی داشته باشیم.

خرید کولر گازی جدید با قیمت‌های مناسب از کولرنیو که یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش کولر گازی است، و زومیت کولر گازی معرفی می کند این فروشگاه با پشتیبانی واقعی از صبح تا شب آماده پاسخگویی به مشتری های خود بوده و می‌توانید با کم ترین هزینه ممکن از مشاوران این فروشگاه آنلاین تخصصی کولر گازی، با تماس گرفتن، در خواست مشاوره رایگان و تخفیف و هدیه‌های رایگان بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا