مطالب متفرقه

همه چیز درباره کفسابی و انواع شیوه های آن در سنگسابی و نماشویی

کفسابی مسکونی ارائه فرصت های زیادی برای ایجاد یک فضای کاملا قابل تنظیم است. هر طرح کفسابی به صورت شخصی به عنوان فرد طراحی آن، و در Anderson Ladd، یک شرکت Haldeman Homme، ما در تلاش برای ایجاد یک برنامه ای است که شما را راحت می کند. ما در صنعت کفسابی 75 ساله بوده ایم که به طور مداوم بیش از انتظارات مشتریان است. از طراحی تا نصب به تعمیر و نگهداری، ما در هر سطح تجربه می کنیم. ما در طبقه چوب سخت و مهندسی چوب متمرکز شده ایم و به شما گزینه های تقریبا بی حد و حصر برای ایجاد فضای سبک خود را نشان می دهد. از نمایشگاه به روز شده ما در مینیاپولیس اطمینان کنید تا برخی از گونه های مختلف چوب سخت ما را ببینید.

کفسابی - سنگسابی - نماشویی

کفسابی دقیقا به چه شکلی پیاده سازی می گردد ؟

Anderson Ladd ارائه کفسابی های سفارشی را به شما می دهد تا بتوانید مشخصات دقیق خود را برای فضا و شیوه زندگی خود انتخاب کنید. آیا شما می خواهید یک پلی اورتان و یا چوب سخت چوب دار، متخصصان AL دارای دانش و تخصص برای اطمینان از دقیق آنچه که شما نیاز دارید. ما گزینه های بلوط قرمز و افرا داریم، و همچنین جنگل های عجیب و غریب مانند گیلاس برزیل، آدامس، بامبو و کوماارو. ما ارائه جامد، prefinished، روستایی، سیم مچ دست، چهارم شاخه، و بیشتر.

انواع کف سابی و یا کفسابی چیست؟

اندرسون لد با شما در هر مرحله از راه است. ما با هدایت شما از طریق فرآیند طراحی، به شما کمک می کنیم که رنگ، اندازه، عرض، پایان، و نوع مناسب را برای زیبایی شناسی و شیوه زندگی انتخاب کنید و پاره شدن اتاق خود را دریافت کنید. ما در اینجا مدیران پروژه برای هماهنگی و نظارت بر کل نصب و راه اندازی، اطمینان از پروژه شما به درستی انجام شده و در زمان به اتمام است. هنگامی که ما اطمینان حاصل می کنیم که محصول نهایی راضی هستیم، ما اطمینان داریم که یک تماس تلفنی را برای تمام نیازهای تعمیر و نگهداری باقی بماند.

یک مشکل دارید؟ اندرسون لد در اینجا برای کمک است. ما 24/7 تعمیرات اضطراری را ارائه می دهیم، با پاسخ 4 ساعته اضطراری برای تضمین اینکه کف شما هرگز آسیب دیده نمی شود پس از تعمیر.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کفسابی اینجا کلیک نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا