طراحی لوگو،طراحی کاتالوگ، طراحی ست اداری و سایر اجزا
طراحی لوگو،طراحی کاتالوگ، طراحی ست اداری و سایر اجزا تبلیغاتی از دغدغه های اصلی مدیران شرکتها و سازمانها محسوب میشود
ارائه طرحهای جدید و غیرتکراری،موجب تمایز سازمان از سایر رقبا می گردد.
مهمترین جز طراحی گرافیکی در تبلیغات و هویت بخشی به سازمان طراحی لوگو می باشد.
بدون شک بدون داشتن آرم و نشانه مختص سازمان و شرکت خود،محصولات و خدمات شما فاقد شناسنامه می باشند.
طراحی لوگو از پایه های اصلی طراحی و تبلیغات می باشد.
طراحی کاتالوگ به منظور معرفی خدمات و محصولات به مشتریان انجام می شود.
کاتالوگ ها می توانند به صورت چاپ شده در اختیار مخاطبان قرار گیرند و یا به صورت آنلاین و اینترنتی پیام خود را به مشتری انتقال دهند.
کاتالوگ و بروشور متداولترین روشهای انتقال اطلاعات محصولات و کالاها به مشتریان می باشند.
هرچند که از طراحی بنر و استند،طراحی پوستر و طراحی بیلبورد نیز جهت انتقال پیامهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی به مخاطب استفاده می شود.
طراحی حرفه ای بر پایه نوع محصولات و خدمات و هدف تبلیغاتی و جامعه هدف انجام میشود.
در این مسیر دانش بازاریابی به عنوان مکمل طراحی گرافیکی عمل می کند و محققین و متخصصین بازاریابی نقش پررنگی را در طراحی تبلیغات دارند.
طراحی ست اداری یکی دیگر از ابزار تبلیغاتی می باشد.
کاغذهای اداری،پاکت نامه،طراحی تقویم و سررسید،طراحی سربرگ و… همگی از زیر مجموعه های ست اداری هستند.
ست اداری در یک شرکت ،هویت سازمانی را به نمایش می گذارد.
طراحی بنرو طراحی بیلبورد جهت تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده میشوند.
طراحی بیلبورد باید درحدی حرفه ای و دقیق انجام شود که عابران در کوتاهترین زمان ممکن پیام و هدف شما را دریافت کنند.
یکی دیگر از اجزا تبلیغات و بازاریابی طراحی کارت ویزیت می باشد.
کارت ویزیت دربرگیرنده اطلاعات تماس و نوع خدمات و محصولاتی است که یک فرد یا شرکت ارائه می دهد.
در طراحی گرافیکی نرم افزارهای تخصصی مانند فوتوشاپ،کورل و ایلاستریتر کاربرد دارند.
از نرم افزارهای ذکر شده می توان در طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی بهره برد
با توجه به کارایی و ویژگی های هر نرم افزار،می توان نتیجه گرفت جهت انجام یک طراحی حرفه ای و بدون نقص،استفاده از چند نرم افزار به طور همزمان موثر می باشد.
به منظور طراحی کاتالوگ،بنر،بیلبورد نیاز به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات و سازمان خود داریر.
عکاسی حرفه ای موجب افزایش تاثیرگذاری طراحی و تبلیغات می شود.
در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ویژگی های محصول و کالا به صورت شفاف و واضح نمایش داده می شود.
طراحی برچسب و لیبل محصولات نیز به منظور ارائه بهینه محصولات در بازار اهمیت فراوانی دارد.
یکی دیگر از اجزا تبلیغات حرفه ای طراحی مسکات و کاراکتر تبلیغاتی شرکت می باشد.
تصاویر گرافیکی و خلاقانه کاراکترها بعضا به عنوان نماد یک شرکت و یا محصول شناخته می شوند
در تمامی موارد گفته شده،تخصص طراح و عکاس موجب تاثبرگذاری می گردد.
استفاده از متدهای روز طراحی و تسلط بر دانش بازاریابی در طراحی گرافیکی اجزا تبلیغاتی اهمیت بسیاری دارد.