مطالب متفرقه

از اجاره سوئیت مبله در تهران چه می دانید ؟

برای اولین بار در آپارتمان خودتان چه باید بکنید لیندسی اسمیت منتشر شد: اجاره روزانه خانه در تهران به روز شد: اجاره سوئیت مبله در تهران آپارتمان مبله اگر شما در بودجه هستید، می دانید اول چه چیزی را بخرید. به این ترتیب، شما می توانید آنچه شما واقعا نیاز دارید، سپس با استفاده از بقیه از بودجه خود را در لمس کمی اجاره سوئیت در تهران نوبه خود فضا را به یک خانه. هنگامی که شما در مورد چیزها از لحاظ عملکرد خود فکر می کنید، بسیار ساده تر می شود. هر چه مبلمان شما نیاز دارید، جایی برای نشستن، جایی برای خوردن، و چیزی برای چیزهای دیگر قرار دهید. این مهم ترین وظایف در آپارتمان شماست، بنابراین تمرکز بر روی انجام دادن کارها به آن نیازها است. اگر شما می توانید چیزی را که برای مقاصد متعدد، حتی بهتر است، خریداری کنید.

اگر به جزئیات بیشتر نیاز دارید، در اینجا لیستی از آنچه که برای اولین بار در آپارتمان خود ارائه می دهید، می باشد:

یک تخت

اولین اولویت شما باید زمانی باشد که بیشتر وقت خود را در خانه بخوابید. مهم ترین قسمت تخت، تشک است. یک تشکل با کیفیت خوب داشته باشید که چندین سال به شما کمک خواهد کرد. تا آنجا که به فریم های تخت خواب بروید، یک قاب اساسی این است که واقعا مورد نیاز، اما احساس رایگان به چیزی کمی بیشتر تزئینی. اگرچه مطلقا ضروری نیست، ممکن است شما در اتاق خواب خود کمی بیشتر در خانه احساس کنید.

تختخواب و ملافه ان

صحبت از تختخواب ها، شما می خواهید در راحتی و لباس پوشیدن، به ویژه اگر شما در یک محل سرد زندگی می کنند. تسلی پایین خوب را برای سال های بار، و شما می توانید پتو جدید به جای یک تسلی کاملا جدید خرید به عنوان سلیقه خود تغییر دهید. به علاوه، سلب کردن یک لحاف و پرتاب آن را در ماشین لباسشویی، در حالی که گاهی اوقات دست و پا و پیچیده، بسیار ساده تر و کارآمد تر از تلاش برای شستن در کل تسلی.

برای اولین بار در آپارتمان خودتان چه باید بکنید لیندسی اسمیت منتشر شد: ژانویه 28، 2015 به روز شد: 25 ژوئیه 2018 آپارتمان مبله اگر شما در بودجه هستید، می دانید اول چه چیزی را بخرید. به این ترتیب، شما می توانید آنچه شما واقعا نیاز دارید، سپس با استفاده از بقیه از بودجه خود را در لمس کمی thatwill نوبه خود فضا را به یک خانه. هنگامی که شما در مورد چیزها از لحاظ عملکرد خود فکر می کنید، بسیار ساده تر می شود. هر چه مبلمان شما نیاز دارید، جایی برای نشستن، جایی برای خوردن، و چیزی برای چیزهای دیگر قرار دهید. این مهم ترین وظایف در آپارتمان شماست، بنابراین تمرکز بر روی انجام دادن کارها به آن نیازها است. اگر شما می توانید چیزی را که برای مقاصد متعدد، حتی بهتر است، خریداری کنید.

اگر به جزئیات بیشتر نیاز دارید، در اینجا لیستی از آنچه که برای اولین بار در آپارتمان خود ارائه می دهید، می باشد.

لامپ

به خصوص اگر آپارتمان شما چراغ های بالای سر را نداشته باشد، مطمئن شوید که در مورد لامپ ها هنگام تهیه مکان خود فکر می کنید. حداقل در کنار تخت خود و اتاق نشیمن خود قرار دهید. به این معناست که خرید لامپ های کم مصرف، اما ارزشش را دارد؛ نورپردازی یکی از ساده ترین راه های نادیده گرفتن خانه شماست.

کابلهای فرمت و نوارهای قدرت

خوب، شاید از لحاظ فنی از مبلمان، اما شما احتمالا این را فراموش کرده ام. شما احتمالا چیزهای زیادی دارید که نیازمند برق هستند و دسترسی ندارند. بسیاری از کابلهای فرمت و نوارهای قدرت را خریداری کنید – حتی اگر فکر می کنید بیش از حد خریداری شده اید، می توانید برای همه آنها استفاده کنید.

یک روتر بی سیم

باز هم، این مبلمان نیست، اما شما واقعا دوست دارید با استفاده از کابل های اترنت؟ آیا شما حتی کامپیوترهای بیشتری با پورت اترنت دارید؟ شما نمی خواهید متوجه شوید که تا چه حد به اینترنت وابسته هستید تا چند روز بدون آن صرف کنید! شما می توانید یکی از ارائه دهنده خدمات اینترنتی خود را دریافت کنید یا خودتان را خریداری کنید، اما هر دوی شما به اینترنت بی سیم خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

چوب لباسی یا سفارشی

چگونه لباس های خود را ذخیره می کنید؟ شما می توانید همه آنها را در یک اتاق نشیمن نگه دارید یا آن را بچرخانید، اما هر دوی شما باید چیزی بخرید. شما احتمالا نیاز به درایو همراه با برخی از چوب لباسی، بسته به دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید برای ذخیره و چگونه.

پرده یا پرده

به استثنای اینکه در تمام آپارتمان ها را باز کنید، به چیزی برای پوشش پنجره ها نیاز خواهید داشت. کدام انتخاب شما بستگی به تنظیمات شما دارد، اما احتمالا می خواهید برخی از حریم خصوصی در خانه جدید خود را داشته باشید.

4 چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید وقتی در آپارتمان قرار می دهید

توسط ابو عباس به روز شده در 02/01/18

  • پین
  •  سنجاق
  • به اشتراک بگذارید
  •  سهم
  • ایمیل
  •  مینا
  • اتاق نشیمن و اتاق خواب

آپارتمان اغلب ساده ترین کاری نیست که به دلایل مختلف انجام شود. معمولا آپارتمان ها کوچک هستند، اغلب بودجه ای تنگاتنگ برای رقابت وجود دارد، و در عین حال ممکن است محدودیت هایی برای اجاره شما وجود داشته باشد که می توانید و نمی توانید انجام دهید.

چیز فوق العاده این است که آنها راه حل ها هستند و نباید از خانه شما حذف شوند. برخی از ملزوماتی که شما به طور کامل نیاز دارید وجود دارد قطعات خاصی از مبلمان مورد نیاز شما در هنگام ارائه هر فضای زندگی وجود دارد.

  • شما نیاز به نوعی صندلی برای شما و بازدید کنندگان شما برای نشستن وجود دارد.
  • شما نیاز به یک میز و صندلی برای ناهار خوری دارید. جدول زمانی می تواند به عنوان یک سطح کار نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • شما نیاز به یک سطح برای خواب دارید مبل یا مبل خوابانده می تواند به عنوان ترکیبی از سطح نشستن و خوابیدن برای شما یا بازدیدکنندگان استفاده شود.
  • شما می خواهید برخی از مبلمان ذخیره سازی برای متعلقات خود باشد.
  • شما باید مبلمان را انتخاب کنید که چند منظوره و انعطاف پذیر باشد
  • از لحاظ قابلیت چند کاره و انعطاف پذیری در هنگام ارائه یک فضای کوچکتر مانند یک آپارتمان فکر کنید.
  • چگونگی استفاده از فضای خود را انعطاف پذیر کنید. تبدیل یک منطقه غذاخوری به یک دفتر خانه.
  • فضای را با نیازهای شما تقسیم کنید. تقسیم اتاق می تواند در یک آپارتمان استودیویی بسیار مفید باشد.
  • یک میز قهوه که دارای فضای ذخیره سازی است، به عنوان یک تنه انتخاب کنید یا یکی از این موارد را انتخاب کنید.

سرمایه گذاری در مبلمان ذخیره سازی

ذخیره سازی خلاقانه در یک آپارتمان بسیار ضروری است زیرا باعث می شود که با بیش از هرچیز به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. خرید یک تخت که دارای ذخیره سازی زیر است. اگر از آن استفاده می شد، نمی توانست در شکل کشش یا پتو استفاده شود. جداول و همچنین می توانند ذخیره سازی را در صورت داشتن قفسه ها داشته باشند. بنابراین عثمانی ها را می توان ذخیره کرد، بنابراین می تواند دو برابر صندلی های میز و صندلی باشد. میزهای ناهار خوری با شومینه، میزهای قهوه با یقه یا قفسه، تقسیم اتاق با قفسه، همه گزینه های ذخیره سازی خوب است.

  1. بعضی از مبل ها با گزینه های ذخیره سازی نیز همراه هستند، مانند مبل های تخت خواب.
  2. ذخیره سازی عمودی به شکل قفسه های شناور همچنین می تواند مانع از هماهنگی کنترل شود.
  3. لایه را فراموش نکنید و با لوازم جانبی شخصی سازی کنید
  4. هنگامی که وسایل مورد نیاز خود را در جای خود قرار داده اید، به راحتی لباس خود را به یک آپارتمان راحت تر و راحت تر تبدیل کنید. اگر فردی آن را شخصی نکنید، هرگز مثل خانه احساس نخواهید کرد.
  5. چراغهای جلویی انعطاف پذیری را ارائه می دهند و به شما اجازه می دهند تا کتاب ها یا سایر وسایل را جستجو کنید.
  6. فرش ها علاوه بر ارائه گرما، کف پاها و دیوارهای ناخوشایند را پنهان می کنند.
  7. پرده کمک می کند فضای استریل و صدا سر و صدا از همسایگان پر سر و صدا اجتناب ناپذیر است.
  8. سقف به پرده های کف و قفسه های بلند، ایجاد یک اتاق بزرگتر می شود.
  9. عکس برگردان بزنید دیوار، پوست کردن تصویر زمینه، پوستر، و نقاشی، و یا پارچه را با برانکارد می توانید لباس تا دیوار حتی وقتی شما امکان پذیر نیست به رنگ دیوار خود را.

چگونه می توان محل خود را در یک بودجه ضعیف قرار داد

هنگامی که اقامت شما در خانه پدر و مادر به پایان می رسد، شما شروع به دنبال یک محل مناسب و معقول برای شروع. ما اغلب فراموش می کنیم که تصمیمات بزرگسالان با فرصت های مالی شما ارتباط نزدیکی دارند. این بدان معنی است که شما می توانید عمیقترین تحقیق را انجام دهید و این پایان یافتن تلاش شما در اینجاست.

یکی از بهترین گزینه ها برای قرار دادن در آپارتمان بدون مبله اینها بسیار محبوب هستند و گاهی اوقات شما نمیتوانید برای زندگی شاد زندگی کنید. گزینه های شما در این مورد چیست؟ این جایی است که شما باید در آپارتمان جدید خود چک کنید و آنچه را که می توانید انجام دهید ببینید.

تمام اندازه گیری های مورد نیاز آپارتمان خود را انجام دهید

همیشه باید کودک مناسب مبلمان را نگه دارید. اساسا، اگر شما نمی دانید که چگونه در اتاق خود قرار دارید، نمی توانید آن را دریافت کنید.

هنگامی که با بودجه تنگ مقابله می کنید، حق ندارید اشتباهات را انجام دهید. هر یک از آنها می خواهند که بودجه شما را خیلی سخت بپردازند و بعد از آن شما تنبلی خواهید کرد. با آن مانند یک مرد رفتار کنید، فقط آن را انجام دهید و به مرحله بعدی بروید.

بازدید از فروش گاراژ محلی و بازار چرکین

بعضی از مردم در این شرکت شرکت می کنند زیرا دوست دارند حوادث پرنعمت را بگذرانند. ما اینجا نیستیم تا چیزهای خیره کننده و عتیقه پیدا کنیم. شما نیاز دارید همه چیزهایی را که نیاز دارید و به لحاظ مالی تان بررسی می کنید و نیازهای مبلمان خود را برآورده سازید.

آیتم های برای فروش در فروش گاراژ

این یک چیز نادر نیست که یک جدول یا مجموعه ای را که واقعا به آن نیازی ندارید، به فروش برسانید، بنابراین شما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. البته، هنوز هم نمی توانید برای چند دلار صبر کنید.

مبادله آنچه را با دیگران داشته اید

یکی از شیرین ترین خاطرات دوران کودکی ما معمولا به اشتیاق ما برای تبادل با دوستان ما مرتبط است. به یاد داشته باشید که چگونه آخرین بازی PlayStation خود را با همسایه خود مبادله کردید؟ حدس بزن چی؟ شما هنوز هم می توانید چیزهای مبادله را تغییر دهید!

به عنوان مثال، شما مجموعه ای از 4 صندلی در بازار کلاه محلی داشته باشید. شما می توانید آن را به دوست خود که دارای میز قهوه آزاد است و هر کس می خواهد خوشحال باشد. این یک وضعیت کلاسیک برنده است.

با وب سایت های freebies متوقف شوید

اول از همه، شما باید از تبلیغات مانند Craigslist چک کنید. اعتماد به نفس من، بسیاری از مردم فقط دوست ندارند چیزهای پرتاب کنند و سعی کنند یک مالک جدید برای مبلمان مورد علاقه خود پیدا کنند. این جایی است که شما در مرکز توجه در زره های براق قرار می گیرید و آنها را برای ارائه یک زندگی جدید به صندلی مورد علاقه خود می آورید.

بستر های نرم افزاری مانند Freecycle.org و سایر وب سایت ها.

حراج یک ریسک پذیر است

eB همیشه می خواهد با توجه به رویکرد مناقصه اصلی خود، زنده بماند. مبلمان استثنایی نیست

مبلمان را پیدا کنید که برای مکان شما زیبا و مقرون به صرفه است. معمولا eBay می تواند طیف گسترده ای از محصولات و مزایده ها را برای انتخاب شما ارائه دهد. به یاد داشته باشید: راهی وجود دارد، فقط عجله نداشته باشید.

دیدار با نزدیکترین فروشگاه IKEA

Yeeeah، ما می دانیم … IKEA مثل همه جا است! اما، به بچه ها می آیند، هنوز هم برای جستجوی مبلمان جدید برای خانه شما هنوز هم هست. در جداول، صندلی ها و قفسه ها در آپارتمان های دیگران. IKEA یک انتخاب مناسب برای خرید با بودجه کوچک است. استفاده از IKEA، معامله خوب برای قیمت مناسب همچنین در فروشگاه هایی مانند H & M Home و سایر مغازه هایی با طرح های معمول و مینیمالیزم که به طور دائمی معاملات را ارائه می دهند، شمارش کنید.

اصلاح و اصلاح چیزی واقعا قدیمی

ما قبلا در مورد فروش گاراژ، بازارهای کثیف، سایت های قیمت گذاری و حتی وب سایت های رایگان نیز مورد بررسی قرار گرفتهاست. چه چیز دیگری می تواند انجام دهد؟ بگذارید بگوییم شما یک معامله بزرگ را پیدا کرده اید، اما وضعیت خیلی ناراحت کننده است. این جایی است که می توانید برای خلاقیت خود تجدید نظر کنید و تجدید نظر کنید. این مکان به نظر نمی آید.

خرید نمایشگاه نمونه با ذوز و خش

اکثر فروشگاه های مبلمان معمولا محصولات خود را ارائه می دهند و به مردم فرصتی می دهند تا آن را امتحان کنند. مردم هر دیوار و صندلی را امتحان می کنند تا اطمینان داشته باشند که راحت نشسته و یا بر روی آنها قرار بگیرند. شگفت آور نیست که این نمونه ها می توانند خراش و نشانه های دیگری از سایش باشند. این جایی است که فریب کشف شده است: فروشگاه با تخفیف -15٪ یا -30٪.

چگونه می توان آپارتمان را برای 1000 دلار فروخت راه هایی برای تهیه کد 1000 دلاری ما قبلا می دانیم که چگونه این کار را انجام دهیم، اما در مورد برخی نمونه ها. خوب، ما آنها را برای یاهو گرفتیم. بگذارید بگوییم ما یک بودجه 1000 دلاری داریم.

  • بالکن مبل خوابگاه – 120 دلار
  • میز قهوه LACK – 30 دلار
  • واحد VITTSJÖ TV – 50 دلار
  • TÄRENDÖ جدول – 40 دلار
  • سینه KULLEN 3 کشو – 40 دلار
  • کتابفروشی BILLY – 60 دلار
  • واحد قفسه VESKEN – 10 دلار
  • میز صندلی MILLBERGET – 70 دلار
  • جدول گوشه LINNMON / ADILS – 70 دلار

بنابراین من فقط از طریق فروشگاه IKEA مرور کردم و حدود 490 دلار صرف کردم. یک میز مبل، یک میز قهوه، یک واحد تلویزیون ساده، یک میز برای اتاق ناهار خوری، یک قفسه سینی کشویی، یک قفسه کتاب و یک قفسه. علاوه بر این، ما یک گوشه میز و صندلی چرخشی برای منطقه کار خود داریم. این فقط یک وب سایت / فروشگاه است که ما استفاده کرده ایم. IKEA مجموعه ای به عنوان یک افزودنی شیک به مجموعه IKEA شما؟ اگر به آن هوشمندانه برسید، راهی برای انجام آن خواهید بود و به بودجه شما بستگی دارد. چگونه خانه خود را به صورت رایگان آماده کنید خانه خود را بدون پول می تواند چالش بزرگی باشد، اما نباید بیش از حد ترسید، به ویژه هنگامی که شما راهنمایی های خود را از طرف خود داشته باشید!

سازمان های خیریه

اول از همه، شما باید با سازمان های خیریه محلی بررسی کنید. هدف اصلی آنها کمک به مردم و مردم برای اهدا پول خود است.

با هر موسسه خیریه در منطقه خود تماس بگیرید و بررسی کنید که آیا هر نوع مبلمان در دسترس وجود دارد، موقعیت خود را توضیح دهید و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، چیزی برای خانه جدیدتان خواهید گرفت.

هر دانشگاهی دانشگاه

روزهای بیرون رفتن در دانشگاه ها دیوانه می شوند. به ویژه هنگامی که به تعداد مواردی که توسط ساکنین خوابگاهها پرتاب می شود، می آید. اطمینان حاصل کنید که بیشتر از این استفاده کنید، زیرا این یک معدن طلای واقعی است و شما حتی آن را باور نمی کنید.

سطل های زباله

این بهترین گزینه نیست، اما اگر شما به اندازه کافی بی شرمانه هستید، باید ساینده های محلی را بررسی کنید. هر کس نمی خواهد مبلمان قدیمی خود را به فروش برساند، بعضی افراد فقط آن را پرتاب می کنند. اغلب مردم مبلمان را که هنوز هم می تواند خدمت کند و حتی خوب به نظر برسد، دور می زند. اگر نه، شما همیشه می توانید چیزی را که پیدا می کنید بازسازی و اصلاح کنید.

بسته شدن چیزهایی تا

آپارتمان شما یک کار آسان نیست، اما ما معتقدیم که همه اینها بستگی به رویکردی است که انتخاب می کنید. و ما معتقدیم که ما این را با نمونه و راهنمایی های ما انجام داده ایم. خرید مبلمان برای آپارتمان کوچک شما سخت تر از آن است که برای تلفن های موبایل. فضای کوچک، برای همه گرانقیمتتر از طراحان خانه طراحی شده است.

در حالی که به نظر می رسد عالی است، آن را در اتاق نشیمن بزرگ است و در اتاق ناهار خوری نگاه بزرگ نیست. اگر در حال حرکت به یک آپارتمان کوچک هستید، احتمالا بهتر است که برای نیمکت بخوابید و فضای کوچکی را تعریف کنید و روی کیف پول خود روشن است. پس چه چیزی برای یک آپارتمان کوچک است؟ بستگی دارد اگر شما در نیویورک زندگی می کنید، ممکن است 400 فوت مربع باشد. در حالی که ویرجینیاسیون ممکن است فکر کند 800 متر مربع کوچک است. 400 فوت مربع تا 800 فوت مربع. برای اهداف این مقاله، ما یک آپارتمان کوچک را تعریف می کنیم. در اینجا چند ایده برای اینکه چگونه یک آپارتمان کوچک داشته باشیم که به شما پول می بخشد، می گوییم.

سبک یک اتاق در یک زمان

تلاش برای تهیه هر اتاق تنها می تواند کاملا قریب به اتفاق، و به همین دلیل است که شما باید هر فضای خود را بر روی آن است. ایده ها زمان را شکل می دهند و سعی می کنند یکدیگر را در یک اتاق اندازه گیری کنند و از فضای خلاقانه استفاده کنند. اگر اهداف شما در بودجه باشد، صبور باشید. تردید منجر به بریدن گوشه ای می شود که مبنای تفکر خریدار و صرف هزینه است. با اتاق نشیمن خود شروع کنید، و آنچه را که شما نیاز دارید و آنچه را که برای آن دارید، پیدا کنید. هنگامی که شما به اتاق بعدی منتقل شده اید.

یک بودجه را تنظیم کنید

هر کس می خواهد شخصیت کوچکی را به خانه اش تزریق کند، بنابراین هزینه آن بسیار آسان است. به همین دلیل است که قبل از اینکه حتی شروع به جستجوی مبلمان کنید، برای تنظیم یک بودجه عالی باشید. برای انجام این کار، فکر کردن به عملکرد و فضا را با خرد کردن بر روی بودجه در هر اتاق. انجام این کار کمک خواهد کرد جستجو خود را به نیمکتها، جداول و غیره محدود کنید که در محدوده قیمت خود قرار دارند. به یاد داشته باشید که اگر شما یک نیمکت را که زیر بودجه است خریداری کنید، ممکن است بخواهید از موارد دیگر مانند قالیچه یا قهوه استفاده کنید. پروژه ها را در ابتدا تعریف کنید – مانند مکان های بازی، دفتر و فضای زندگی – و تمرکز مناسب برای انجام وظایف خود را دارید.

فکر می کنم درباره تصویر بزرگ

وقتی آپارتمان کوچک من را تأسیس کردم، من در یک زمان به یک قطعه تمرکز کردم؛ مانند مبل، سپس میز قهوه، سپس تلویزیون ایستاده، و غیره. من واقعا نمی فهمیدم که چگونه تمام این عناصر با هم ترکیب می شوند. من با یک میز قهوه سیاه، یک پایه چوب چوب قدیمی و نیمکت چرمی رنگی به پایان رسید – دقیقا یک فضای طراحی شده توسط نیت برکوس. بنابراین توصیه من به شما این است که در نظر بگیرید که چگونه تمام این عناصر فرد در هنگام زوال نگاه کنند و کار کنند. شناسایی یک سبک که دوست دارید، چه مدرن و چه از نوع قدیمی و یا روستایی، و به دنبال آن هستید. این به عنوان لایه بندی شناخته شده است، و می تواند فضای کوچک شما را واقعا پاپ کند.

فکر کن قبل از خرید

هرگز نباید برای مبلمان آپارتمان خریداری کنید همانطور که لباس را خریداری می کنید. گرمای لحظه ای در یک جفت شلوار یا پیراهن، واقعا یک معامله بزرگ نیست. اما وقتی یک مبل یا یک میز قهوه بدون فکر کردن درباره آن خریداری کنید، ممکن است در معرض مشکل باشید. به جای خرید مبلمان به زودی، روی آن بنشینید. شما ممکن است روز بعد بیدار شوید و متوجه شوید که نمی خواهید آنچه را که فکر می کنید می خواهید.

همه چیز را اندازه گیری کنید و خلاق باشید

هرگز برای آپارتمان خود قبل از مناطق تعریف شده هرگز خریداری نکنید. از آنجا که شما در یک فضای کوچک زندگی میکنید، باید با ایدههای تزئینات آپارتمان خود خلاق باشید. هنگامی که قبل از برنامه ریزی، به جای خرید یک نیمکت یا عثمانی، برای قطعاتی که بیش از یک تابع را ارائه می دهند، نگاه کنید. فضای اداری ندارید؟ یک میز قهوه را به عنوان میز کامپیوتر و ذخیره سازی در نظر بگیرید. به عنوان مثال، جستجو برای یک مبل که دارای یک ردیف کشویی است. این ویژگی زمانی مفید است که مهمانان یک شبانه داشته باشید.

شما می توانید عثمانی ها را باز کنید تا فضای ذخیره سازی را نشان دهند. عثمانی ها جای مناسب برای ذخیره مجلات و تلویزیون های راه دور هستند که هر دو به راحتی می توانند سطح قهوه خود را بر هم بزنند.

فراموش نکنید اندازه ابعاد درب آپارتمان شما نیز اندازه گیری شود. آن را از من بیاورید – من سعی می کنم آن را در داخل بگیرم و تلاش کنم از طریق یک سوراخ کلید بزنم.

آن را شناور کنید

اطمینان حاصل کنید که مبلمان خود را به گونه ای تنظیم می کنید که برای شما و مهمانان شما آسان می شود تا در اتاق حرکت کنید. شما نمی خواهید بر روی میز قهوه خود صعود کنید تا بتوانید به آشپزخانه بروید. یک ایده برای تزئین آپارتمان کوچک شما این است که در بالای سطح زمین فکر کنید. به این ترتیب، مبلمان را که بالاتر از کف قرار دارد، انتخاب کنید یا روی پایها یا دیوارها نصب کنید. این امر منجر به اختلاف کمتری خواهد شد و چشم شما به دنبال جریان اتاق می شود. برخی از ایده ها برای طراحی شناور عبارتند از قفسه ها (این می تواند بیش از نیمکتها و درها برای یک زیبایی شناختی ساخته شده)، میز روی دیوار و حتی یک اتاق کنترلی می تواند در برابر دیوار نصب شود.

فرش رنگی رنگی را اضافه کنید

باور کنید یا نه، اضافه کردن یک فرش رنگی به اتاق شما می تواند بلافاصله به آپارتمان شما کمک کند که بیشتر جادار باشد. علاوه بر این، بسیار راحت تر است. یک مسابقه برای مبل و میز قهوه را انتخاب کنید اگر احساس خشم و اضطراب می کنید، در نظر بگیرید که آن را با بقیه اتاق انتخاب کنید تا حس عمق را اضافه کنید و یکنواختی را از بین ببرید.

تغییر شکل

خسته کننده نباشید – بیش از حد چیزی ممکن است به خاطر انطباق کار کند، اما می تواند چشم را به لعاب تبدیل کند. کجا خطوط بسیار زیادی وجود دارد، منحنی را معرفی کنید. یک قطعه دایره ای را در مرکز اتاق قرار دهید تا به عنوان نقطه کانونی خدمت کنید. این می تواند هر چیزی از یک نیمکت، میز یا آثار هنری باشد.

صبور باش

آپارتمان خود را به مدت زمان طول می کشد و اگر چه یک شبه اتفاق نمی افتد، این کار را نمی کند. وقت خود را برای حل و فصل خود بگذارید، و آپارتمان شما در نهایت درست همانطور که می خواهید آن را نگاه کنید.

برای یک نظر دوم بپرسید

حتی اگر خودتان زندگی می کنید، مانند خرید یک مبل و یک میز قهوه است. به نظر من، مادرم می آید برای یک نظر دیگر. او هرگز نترسد به من بگوید چه چیزی کاملا مخوف است و چه چیزی خوب است.

6 راه برای آپارت کردن آپارتمان شما در بودجه این که آیا شما عجله دارید تا از آن دور شوید، نمی توانید آن را بپردازید. اگر شما به دنبال چیزی هستید که میخواهید، چه موقع خرید کنید و چه جایی نگاه کنید، میتوانید به راحتی میتوانید مبلغی را که میخواهید همیشه بخواهید. ، در اینجا چند راه برای دست زدن به برخی از مبلمان ارزان قیمت برای آپارتمان شما وجود دارد. مفید باش برای صرفه جویی در وقت و هزینه در هنگام خرید مبلمان، قطعاتی را انتخاب کنید که عملکردی دارند. این به خصوص اگر شما در یک فضای کوچکتر، مانند یک استودیو زندگی کنید. آشپزخانه را در نظر بگیرید که به عنوان ذخیره سازی و نیمکتهای دوبلکس تبدیل شده است که به تختخواب یا اتوفون تبدیل می شوند. قفسه ها، قفسه های کتاب، و تشک هوا را برای مهمانان منفجر کنید.

خرید آنلاین مبلمان یکی از بهترین مزایای شماست که می توانید برای کیف پول خود انجام دهید، و همچنین برخی از زمان ها را صرفه جویی خواهید کرد. این ممکن است واضح باشد، اما هزینه های خرده فروشی باید سربار پرداخت شود. برای پوشش دادن این هزینه ها، خرده فروشان به یک علامت قیمت اضافی به علامت قیمت خود اشاره می کنند. اگر شما سفارش آنلاین، هر چند، این هزینه های سربار بسیار کاهش می یابد. شما می خواهید مبلمان خود را از یک انبار بردارید یا آیتم به طور مستقیم به خانه شما منتقل می شود. در هر صورت، اگر در اینترنت سفارش دهید، احتمالا کمتر هزینه خواهید داشت. علاوه بر این، سایت هایی مانند Overstock با فروش مداوم زیادی وجود دارد. از آنجا که آنلاین شده است، شما نمیتوانید سفرهای زیادی به فروشگاه انجام دهید و اگر آماده خرید باشید، آن را چک کنید.

بدانید که چه موقع خرید کنید

صحبت از آماده بودن برای خرید، معمولا در طول سال برای خرید مبلمان شما بهتر است. بسیاری از خرده فروشان به طور کلی در ماه آوریل و اکتبر هر سال محصولات جدیدی را معرفی می کنند که به این معنی است که آنها در وسط ورودی های جدید، مبلمان خارج از فصل هستند. جولای زمان زیادی برای خرید می شود؛ فروشگاه ها اغلب تخفیف های بزرگی برای کاهش تعادل خود در فروش تابستان ارائه می دهند. البته همه چیز بستگی به فروشگاه خاص دارد، اما این یک قاعده بزرگ است. اگر می خواهید دقیقا مشخص کنید زمانی که یک فروشگاه خاص یک بار از محصولات جدید انتظار می رود، به سادگی از مدیر بخواهید. شما فقط می توانید قیمت های عالی در مبلمان را به پایان برسانید.

آن را ساده نگه دارید

اکثریت مردم به دنبال خرید یک رنگ سیاه و سفید، قهوهای مایل به قرمز، قهوه ای یا سفید هستند. اگر شما در حال شکار برای یک نیمکت سایز سبز یا زرق و برق و عثمانی هستید، احتمالا بیشتر به خرج می دهید. قطعات منحصر به فرد مبلمان اغلب خریداری موارد نیست. از آنجا که عرضه پایین است، خرده فروشان می توانند قیمت محصول را افزایش دهند. به جای یافتن یک سخت در جستجوی، قطعات بزرگ مبلمان، تلاش برای ایجاد یک چلنج رنگی، یک لامپ در اتاق برای خیلی کمتر.

آن را حتی ساده تر نگه دارید و یک آپارتمان مبله را اجاره کنید. به این ترتیب، شما حتی نباید فکر کنید که چقدر در مبلمان صرف می کنید؛ در حال حاضر وجود دارد در انتظار شما.

جست و خیز نام مارک ها

در برندها و برچسب ها آسان است. همه چیز کمی گناهکارانه است که مایل به تمسخر در مورد آن باید قطعات قطعه مدرن داشته باشد، اما وقتی به آن می رسد، نیمکت یک نیمکت است. شما ممکن است عجله داشته باشید، اما شما قصد ندارید به ثروت برسید. چیز زیادی در مورد آن صحبت نشده است، اما به یک محصول با کیفیت پایین ترجمه نمی شود.

برو استفاده شود

سایت های لیستی مانند OfferUp و اجازه رفتن به از بین بردن مبلمان در منطقه شما. به علاوه، نه همه “مورد استفاده” مبلمان در همه مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مشابه، اگر هر گونه بازگشت، شما گاهی اوقات می توانید این کالا را در یک قیمت با شدت تخفیف خریداری کنید. فراموش نکنید که فروشگاههای ذخیره را بررسی کنید آنها همیشه دارای چند سنگ قیمتی هستند.

منزل کردن خانه شما می تواند گران باشد خوشبختانه، راه های متعددی وجود دارد که می توانید هنگام خرید خریداری کنید. آن را ساده نگه دارید، یک اسنو نیست، و پیدا کردن زمانی که بهترین زمان برای خرید مبلمان خود را برای آپارتمان شما. شما صرفه جویی در صرفه جویی در هیچ زمان.

می توان آپارتمان خود را برای 1000 دلار (و یا کمتر!)

ما حدس می زنیم که بعضی از تبریک می گویند. شاید شما فارغ التحصیل شده باشید و به آپارتمان اول خود بروید؛ شاید شما فقط یک شغل جدید دریافت کرده اید و در نهایت می توانید موقعیت خود را تامین کنید؛ شاید شما فقط از خانه پدر و مادر خود نقل مکان کرده اید و خود را به خطر می اندازید. هر وضعیتی که دارید، شما به اینجا آمده اید، زیرا شما به دنبال ارائه این آپارتمان جدید به قیمت ارزان هستید.

و، پسر، ما آن را دریافت می کنیم. این چیزهای زیادی است و ما آن را دیده ایم. آپارتمان شما را می توان ارعاب و به ویژه هنگامی که شما در بودجه هستید. هنگامی که شما در آپارتمان خالی (عمدتا) خود هستید، این بسیار قریب به اتفاق است. خواندن را ادامه دهید و 99٪ اضطراب خود را حذف خواهیم کرد. ما این پست را به یک اتاق شکسته ایم و می توانید آنها را پیدا کنید (ما همه چیز را ترک کرده ایم). و بله، ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه آن را در زیر 1000 دلار انجام دهید.

اجازه دادن به متخصصان از حرکت آنها کمتر از آنچه شما فکر می کنید هزینه می شود. یک برآورد آنلاین در عرض چند دقیقه دریافت کنید و ما آنرا ثابت خواهیم کرد.

برآورد کنید

مبلمان برای اولین آپارتمان شما یک تشک با کیفیت: 158 دلار ما کمی شکار در اینترنت برای تشک های زیر 300 دلار انجام دادیم و یک بار دیگر LUCID را دیدیم. این نام نه تنها یک نام عالی دارد، بلکه به طور متوسط ​​بررسی 4 ستاره در آمازون است و کمتر از 300 دلار است. به علاوه، آنها به شما ارسال می کنند، بدان معنی است که شما مجبور نیستید کامیون پسر عموی خزنده دوست خود را انتخاب کنید.

فریم فریم بازیافت شده: رایگان

مردم پول زیادی بر روی فریم های تخت صرف می کنند. چرا فقط خودتان را به صورت رایگان ایجاد نکنید؟ در این ویدئو یوتیوب، شما یاد خواهید گرفت که پالت چوبی بازیافتی را تغییر دهید و آنها را به یک قاب تخت مقدماتی با زیبایی شناسی سرد تبدیل کنید. شما می توانید تقریبا هر خرده فروش جعبه های بزرگ در شهر خود را بروید و دستان خود را بر روی برخی از پالت های رایگان قرار دهید.

نیمکت: 150 دلار

نیمکت های جدید گران هستند هیچ راهی برای دور شدن از آن وجود ندارد. 1000 دلار، یک مبل جدید با نام تجاری جدید نخواهد بود. به همین دلیل است که شما در بودجه تنگ است، ما توصیه به شما این است که شما چک Craigslist. اغلب شما می توانید افرادی را پیدا کنید که سعی در خلاص شدن از نیمکتها در Craigslist (به یک دلیل یا دیگر)، و بعضی از آنها خیلی ناامید این بسیار شیرین است

با این گفتن، در حالی که یک مبل راحت از لحاظ مالی بسیار جذاب است، همیشه انتخاب شما یکی نیست. کدام قابل فهم است اگر در بودجه خود اتاق کوچکی دارید، توصیه میکنیم این مبل را از Ikea برای 250 دلار به لیست اضافه کنید. Ikea ارائه می دهد حمل و نقل با نرخ ثابت، بنابراین این کاملا قابل انجام است.

میز و صندلی آشپزخانه: 89 دلار

همیشه دو پرنده را با یک سنگ می کشند (نه اینکه ما در کشتار پرندگان در Bellhops بمیریم). اگر قصد دارید در یک میز آشپزخانه و صندلی سرمایه گذاری کنید، چرا آن را به عنوان یک نوار بالای بالا نگذارید؟ احتمالا، شما احزاب شام عظیم ندارید، بنابراین ما با چیزی کوچکتر رفتیم که می تواند در هر آپارتمان قرار بگیرد. این مجموعه 3 قطعه ای است که یکی از بهترین فروشندگان آمازون برای تنها 89 دلار است.

میز قهوه: 30 دلار

ما این میز قهوه ی 30 دلاری از Target را دوست داریم که به خوبی اتفاق می افتد. هنگامی که به میزهای قهوه می آید، ظاهر مینیمالیستی همیشه خوب است، و آن را آسان تر می کند. علاوه بر این، این میز قهوه را می توان بدون ابزار جمع آوری کرد.

لباس: 50 دلار

لباس پوشیدنی یکی دیگر از آن قطعات مبلمان است که می توانید از یک فروشگاه دست دوم یا یک دوست استفاده کنید. در حالی که ما شما را ترک می کنیم، می خواهید زمان زیادی را در این مقاله صرف کنید تا بتوانید از لپ تاپ خود خارج شوید. اگر دوست دارید این ایده مسکن لباس های خود را در یک کمد بود با نام تجاری جدید است، در اینجا یکی از Jet.com بود بسیار مقرون به صرفه است. برای اکثر مردم، 3 فضای باز فضای ذخیره سازی مورد نیاز است.

لوازم آشپزخانه: 35 دلار

بخش پر تنش از تأسیس یک آپارتمان یافتن وسایل آشپزخانه ارزان قیمت است. آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید این است که همه چیز را به طور جداگانه بخرید، زیرا هزینهها میتوانند به سرعت زیاد شوند. خارج شده است 40 قطعه مجموعه ای آشپزخانه آلومینیوم به معنای واقعی کلمه همه چیز شما همیشه برای نیاز در آپارتمان (ما صحبت قابلمه، ماهیتابه، تخته برش، چاقو، ظروف، شطرنجی، و غیره) همه فقط برای $ 35.

پرده دوش: 12 دلار

به استثنای آپارتمان خود که یکی از آن ها را تامین می کند، توصیه می کنیم هزینه 12 دلار و یک پرده دوش را بپردازید. هیچ دلیلی برای خرید چیزی شبیه به این وجود نخواهد داشت. این پرده حمام از J.C. پنی می آید در انواع تن های خنثی، بنابراین می خواهد به خوبی با هر حمام. اجازه دادن به متخصصان از حرکت آنها کمتر از آنچه شما فکر می کنید هزینه می شود. یک برآورد آنلاین در عرض چند دقیقه دریافت کنید و ما آنرا ثابت خواهیم کرد. برآورد کنید

مبلمان برای اولین آپارتمان شما

یک تشک با کیفیت: 158 دلار

ما کمی شکار در اینترنت برای تشک های زیر 300 دلار انجام دادیم و یک بار دیگر LUCID را دیدیم. این نام نه تنها یک نام عالی دارد، بلکه به طور متوسط ​​بررسی 4 ستاره در آمازون است و کمتر از 300 دلار است. به علاوه، آنها به شما ارسال می کنند، بدان معنی است که شما مجبور نیستید کامیون پسر عموی خزنده دوست خود را انتخاب کنید.

فریم فریم بازیافت شده: رایگان

مردم پول زیادی بر روی فریم های تخت صرف می کنند. چرا فقط خودتان را به صورت رایگان ایجاد نکنید؟ در این ویدئو یوتیوب، شما یاد خواهید گرفت که پالت چوبی بازیافتی را تغییر دهید و آنها را به یک قاب تخت مقدماتی با زیبایی شناسی سرد تبدیل کنید. شما می توانید تقریبا هر خرده فروش جعبه های بزرگ در شهر خود را بروید و دستان خود را بر روی برخی از پالت های رایگان قرار دهید.

نیمکت: 150 دلار

نیمکت های جدید گران هستند هیچ راهی برای دور شدن از آن وجود ندارد. 1000 دلار، یک مبل جدید با نام تجاری جدید نخواهد بود. به همین دلیل است که شما در بودجه تنگ است، ما توصیه به شما این است که شما چک Craigslist. اغلب شما می توانید افرادی را پیدا کنید که سعی در خلاص شدن از نیمکتها در Craigslist (به یک دلیل یا دیگر)، و بعضی از آنها خیلی ناامید این بسیار شیرین است

با این گفتن، در حالی که یک مبل راحت از لحاظ مالی بسیار جذاب است، همیشه انتخاب شما یکی نیست. کدام قابل فهم است اگر در بودجه خود اتاق کوچکی دارید، توصیه میکنیم این مبل را از Ikea برای 250 دلار به لیست اضافه کنید. Ikea ارائه می دهد حمل و نقل با نرخ ثابت، بنابراین این کاملا قابل انجام است.

میز و صندلی آشپزخانه: 89 دلار

همیشه دو پرنده را با یک سنگ می کشند (نه اینکه ما در کشتار پرندگان در Bellhops بمیریم). اگر قصد دارید در یک میز آشپزخانه و صندلی سرمایه گذاری کنید، چرا آن را به عنوان یک نوار بالای بالا نگذارید؟ احتمالا، شما احزاب شام عظیم ندارید، بنابراین ما با چیزی کوچکتر رفتیم که می تواند در هر آپارتمان قرار بگیرد. این مجموعه 3 قطعه ای است که یکی از بهترین فروشندگان آمازون برای تنها 89 دلار است.

میز قهوه: 30 دلار

ما این میز قهوه ی 30 دلاری از Target را دوست داریم که به خوبی اتفاق می افتد. هنگامی که به میزهای قهوه می آید، ظاهر مینیمالیستی همیشه خوب است، و آن را آسان تر می کند. علاوه بر این، این میز قهوه را می توان بدون ابزار جمع آوری کرد.

لباس: 50 دلار

لباس پوشیدنی یکی دیگر از آن قطعات مبلمان است که می توانید از یک فروشگاه دست دوم یا یک دوست استفاده کنید. در حالی که ما شما را ترک می کنیم، می خواهید زمان زیادی را در این مقاله صرف کنید تا بتوانید از لپ تاپ خود خارج شوید. اگر دوست دارید این ایده مسکن لباس های خود را در یک کمد بود با نام تجاری جدید است، در اینجا یکی از Jet.com بود بسیار مقرون به صرفه است. برای اکثر مردم، 3 فضای باز فضای ذخیره سازی مورد نیاز است.

لوازم آشپزخانه: 35 دلار

بخش پر تنش از تأسیس یک آپارتمان یافتن وسایل آشپزخانه ارزان قیمت است. آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید این است که همه چیز را به طور جداگانه بخرید، زیرا هزینهها میتوانند به سرعت زیاد شوند. خارج شده است 40 قطعه مجموعه ای آشپزخانه آلومینیوم به معنای واقعی کلمه همه چیز شما همیشه برای نیاز در آپارتمان (ما صحبت قابلمه، ماهیتابه، تخته برش، چاقو، ظروف، شطرنجی، و غیره) همه فقط برای $ 35.

پرده دوش: 12 دلار

به استثنای آپارتمان خود که یکی از آن ها را تامین می کند، توصیه می کنیم هزینه 12 دلار و یک پرده دوش را بپردازید. هیچ دلیلی برای خرید چیزی شبیه به این وجود نخواهد داشت. این پرده حمام از J.C. پنی می آید در انواع تن های خنثی، بنابراین می خواهد به خوبی با هر حمام….

آپارتمان عمومی ایده های تزئینات

تعدادی از عناصر شما باید در هر اتاق آپارتمان اضافه کنید. آنها تفاوت زیادی در ظاهر اتاق ایجاد می کنند.

لیست خرید عمومی برای آپارتمان جدید شما:

  • درمان پنجره برای هر اتاق
  • دو چراغ روشنایی در هر اتاق
  • درمان های پنجره

هیچ چیز باعث می شود یک اتاق بی نهایت سریع تر از پنجره های خالی بیفتد. به ذکر نیست، شما نقاشی در حریم خصوصی. این که آیا شما با پرده یا پرده بروید و یک میله پرده بسازید، حتما پنجره را به هر اتاق آپارتمان جدید اضافه کنید. نمی دانید کودک چه چیزی را بخرد سایه خنثی ساده را انتخاب کنید. شما همیشه می توانید پانل دوم پرده را به رنگ هندسی یا رنگی پر رنگ اضافه کنید.

تعویض وسایل خسته کننده و پایه می تواند تفاوت زیادی در نحوه ظاهر شدن و کارکرد اتاق شما داشته باشد. برخی از ایده های آرامش نور عبارتند از:

  • چراغ های آویز
  • شیک تر، جایگزین نور اضافی نور اضافی
  • سنگ های دیواری
  • چراغ های جدول
  • چراغ طبقه
  • چراغ باتری با چراغ زیر کابینت

به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید دو منبع مختلف نور در هر اتاق داشته باشید. به عنوان مثال، یک لامپ طبقه و یک چراغ لامپ اضافی در اتاق نشیمن خود، یک چراغ قرمز و آویز در اتاق خواب خود و یک چراغ سرامیکی بالا و زیر کابینت در آشپزخانه خود اضافه کنید. خرید تمام وسایل را در یک بار برای ایجاد یک احساس جریان در آپارتمان. اگر تلفن همراه دارید، می توانید خودتان آن را نصب کنید. یا اگر ترجیح می دهید با برق کار نکنید، با برق تماس بگیرید یا از خط جدید سرویس خانه آمازون استفاده کنید.

کم، کابینه یا نیمکت

این نقطه کانونی ورودی شما و کلاهبرداری برای کلیدها، کیف های دستی و پست الکترونیکی خواهد بود. یک آیتم باریک می خواهد این منطقه را از احساس بسته شدن حفظ کند. به دنبال یک تکه که دارای ذخیره سازی اضافی مانند کشو، قفسه و یا کابینت است. در نظر بگیرید اضافه کردن یک نیمکت است که می تواند به عنوان جدول ورود و پانسمان نیمکت کار کند. یکی را انتخاب کنید با ذخیره سازی، یا یکی با پاها بلند که در آن شما می توانید در سبد برای کفش و اشیاء دیگر. آینه را روی میز یا نیمکت خود ببندید. یک آینه ارتفاع عمودی را به تنظیم اضافه می کند و به شما اجازه می دهد تا هنگام ورود و رفتن خودتان را بررسی کنید. آینه ها کار بزرگی را برای گسترش فضاهای کوچک انجام می دهند. مجموعه ای از قلاب های دیواری یا یک قفسه دیواری را برای ورود به خانه خود برای ایجاد کت و کوله پشتی اضافه کنید. چتر و کلاه بر روی یک کیسه بوم بر روی یکی از قلاب ها نگه داشته می شوند.

آپارتمان عمومی ایده های تزئینات

تعدادی از عناصر شما باید در هر اتاق آپارتمان اضافه کنید. آنها تفاوت زیادی در ظاهر اتاق ایجاد می کنند.

لیست خرید عمومی برای آپارتمان جدید شما:

  • درمان پنجره برای هر اتاق
  • دو چراغ روشنایی در هر اتاق
  • درمان های پنجره

هیچ چیز باعث می شود یک اتاق بی نهایت سریع تر از پنجره های خالی بیفتد. به ذکر نیست، شما نقاشی در حریم خصوصی. این که آیا شما با پرده یا پرده بروید و یک میله پرده بسازید، حتما پنجره را به هر اتاق آپارتمان جدید اضافه کنید. نمی دانید کودک چه چیزی را بخرد سایه خنثی ساده را انتخاب کنید. شما همیشه می توانید پانل دوم پرده را به رنگ هندسی یا رنگی پر رنگ اضافه کنید.

چراغ روشنایی

تعویض وسایل خسته کننده و پایه می تواند تفاوت زیادی در نحوه ظاهر شدن و کارکرد اتاق شما داشته باشد. برخی از ایده های آرامش نور عبارتند از:

  • چراغ های آویز
  • شیک تر، جایگزین نور اضافی نور اضافی
  • سنگ های دیواری
  • چراغ های جدول
  • چراغ طبقه
  • چراغ باتری با چراغ زیر کابینت

به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید دو منبع مختلف نور در هر اتاق داشته باشید. به عنوان مثال، یک لامپ طبقه و یک چراغ لامپ اضافی در اتاق نشیمن خود، یک چراغ قرمز و آویز در اتاق خواب خود و یک چراغ سرامیکی بالا و زیر کابینت در آشپزخانه خود اضافه کنید. خرید تمام وسایل را در یک بار برای ایجاد یک احساس جریان در آپارتمان. اگر تلفن همراه دارید، می توانید خودتان آن را نصب کنید. یا اگر ترجیح می دهید با برق کار نکنید، با برق تماس بگیرید یا از خط جدید سرویس خانه آمازون استفاده کنید. آپارتمان کوچک ایده های تزئینی این ورودی ممکن است مینیمالیستی باشد، اما این مکان برای همه چیز ارائه می دهد. تصویر: Carpets America ایده های تزئین آپارتمان برای ورودی جدید شما آیا یک ورودی تعیین شده دارید؟ با افزودن برخی از تابع به آن از فضای استفاده کنید.

لیست خرید ورودی:

  • یک میز باریک، کابینت یا نیمکت
  • یک آینه
  • دیوار قلاب
  • جدول کم، کابینه یا نیمکت

این نقطه کانونی ورودی شما و کلاهبرداری برای کلیدها، کیف های دستی و پست الکترونیکی خواهد بود. یک آیتم باریک می خواهد این منطقه را از احساس بسته شدن حفظ کند. به دنبال یک تکه که دارای ذخیره سازی اضافی مانند کشو، قفسه و یا کابینت است. در نظر بگیرید اضافه کردن یک نیمکت است که می تواند به عنوان جدول ورود و پانسمان نیمکت کار کند. یکی را انتخاب کنید با ذخیره سازی، یا یکی با پاها بلند که در آن شما می توانید در سبد برای کفش و اشیاء دیگر.

اینه

آینه را روی میز یا نیمکت خود ببندید. یک آینه ارتفاع عمودی را به تنظیم اضافه می کند و به شما اجازه می دهد تا هنگام ورود و رفتن خودتان را بررسی کنید. آینه ها کار بزرگی را برای گسترش فضاهای کوچک انجام می دهند.

دیوار قلاب

مجموعه ای از قلاب های دیواری یا یک قفسه دیواری را برای ورود به خانه خود برای ایجاد کت و کوله پشتی اضافه کنید. چتر و کلاه بر روی یک کیسه بوم بر روی یکی از قلاب ها نگه داشته می شوند….

این اتاق خواب ساده فقط چند مورد ضروری را گرفته، اما به نظر می رسد کشیده شده و کامل است. تصویر: Conejero Arquitectura

ایده های آپارتمانی برای اتاق خواب

اتاق خواب شما باید پناهگاه شما باشد. تمرکز بر نگه داشتن فضای بدون سر و صدا، دعوت و استراحت. در دام خرید یک کل اتاق خواب قرار نگیرید؛ بهتر است یک تخت با شکوه و یک یا دو تخت ناهار داشته باشیم تا مجموعه ای از اتاق خواب های شلوغ و پر بار.

لیست خرید جدید آپارتمان برای اتاق خواب:

  • تشک
  • بالین
  • Nightstand (یا دو)
  • آیتم های سازمانی کابینت
  • تشک

سرمایه گذاری در بهترین و راحت ترین تشک که می توانید آن را پرداخت کنید. پس از همه، شما زمان بیشتری را در ماتریس خود صرف می کنید از هر جای آپارتمان جدید خود. صرفه جویی در بودجه خلاقیت خود را برای بقیه اتاق.

بالین

سرپوش سرد، مدرن و مناسب برای اتاق خواب کوچک است. حتی اگر فضای یا بودجه ای برای یک فریم ردیف نداشته باشید، صفحه اصلی را هرگز نزنید؛ آن را به نظر می رسد اتاق خواب خود را مانند هیچ چیز دیگری. اگر پول نقد تنگ است، از این ایده های Headboard را بررسی کنید.

پایه های شب

بسته به اندازه اتاق خواب جدید شما ممکن است یک میز کوچک یا یک میز تخت خواب معمولی را انتخاب کنید. احساس نکنید که شما یک جفت تطبیق دارید؛ یا؛ مخلوط کردن و تطبیق nightstands انتخاب طراحی سرگرم کننده است.

سازمان چتربازی

اگر از گنجه خودتان استفاده نکنید، لباس، کفش و موارد دیگر به ناچار در فضای اتاق شما قرار می گیرند. چند مورد سازمان گنجه در نظر گرفته شده است:

  • برگزار کننده کفش آویزان (عالی برای بیش از کفش)
  • جعبه یا جعبه
  • سازماندهندگان درب نصب شده
  • شیب
  • قلاب

برای ایده های بیشتر در مورد چگونگی سازماندهی گنجه خود، به ویژه اگر آن را کوچک، چک کردن این گنجه کوچک و ایده های کمد لباس. با این ملزومات شروع کنید و برای مدتی با آنها زندگی کنید. همانطور که می دانید آپارتمان جدید خود را می شناسید، شما با ایده هایی درباره چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید، ارائه دهید. همچنان که بودجه شما اجازه می دهد، فضای خود را با موارد بیشتری ادامه دهید. کدام اتاق ها برای اولین بار در آپارتمان جدید شما تزئین می شود؟

لیست منابع

منبع 1
منبع 2
منبع 3
منبع 4
منبع 5
منبع 6
منبع 7
منبع 8
منبع 9
منبع 10
منبع 11
منبع 12
منبع 13
منبع 14
منبع 15
منبع 16
منبع 17
منبع 18
منبع 19
منبع 20
منبع 21
منبع 22
منبع 23
منبع 24
منبع 25
منبع 26
منبع 27
منبع 28
منبع 29
منبع 30
منبع 31
منبع 32
منبع 33
منبع 34
منبع 35
منبع 36
منبع 37
منبع 38
منبع 39
منبع 40
منبع 41
منبع 42
منبع 43
منبع 44
منبع 45
منبع 46
منبع 47
منبع 48
منبع 49
منبع 50
منبع 51
منبع 52
منبع 53
منبع 54
منبع 55
منبع 56
منبع 57
منبع 58
منبع 59
منبع 60
منبع 61
منبع 62
منبع 63
منبع 64
منبع 65
منبع 66
منبع 67
منبع 68
منبع 69
منبع 70
منبع 71
منبع 72
منبع 73
منبع 74
منبع 75
منبع 76
منبع 77
منبع 78
منبع 79
منبع 80
منبع 81
منبع 82
منبع 83
منبع 84
منبع 85
منبع 86
منبع 87
منبع 88
منبع 89
منبع 90
منبع 91
منبع 92
منبع 93
منبع 94
منبع 95
منبع 96
منبع 97
منبع 98
منبع 99
منبع 100
منبع 101
منبع 102
منبع 103
منبع 104
منبع 105
منبع 106
منبع 107
منبع 108
منبع 109
منبع 110
منبع 111
منبع 112
منبع 113
منبع 114
منبع 115
منبع 116
منبع 117
منبع 118
منبع 119
منبع 120
منبع 121
منبع 122
منبع 123
منبع 124
منبع 125
منبع 126
منبع 127
منبع 128
منبع 129
منبع 130
منبع 131
منبع 132
منبع 133
منبع 134
منبع 135
منبع 136
منبع 137
منبع 138
منبع 139
منبع 140
منبع 141
منبع 142
منبع 143
منبع 144
منبع 145
منبع 146
منبع 147
منبع 148
منبع 149
منبع 150
منبع 151
منبع 152
منبع 153
منبع 154
منبع 155
منبع 156
منبع 157
منبع 158
منبع 159
منبع 160
منبع 161
منبع 162

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا